Gå til innhold

Når kommer Acer Travelmate 8204?


kvalvik

Anbefalte innlegg

Dersom jeg ikke går for en Macbook Pro er Acer Travelmate 8204 et av alternativene jeg sikler på.

 

Men når kommer den egentlig? Alle nettbutikkene operer med ubekreftede datoer.

 

Netshop har 20.1 som ubekreftet dato, men driver og flytter på den en dag av gangen for hver dag som går... Andre opererer med begynnelsen av februar, mens en nettbutikk skriver begynnelsen av mars.

 

Jeg kan være tilbøyelig til å tro at sistnevnte er korrekt...

 

Hva tror dere? Eller er det noen som har litt info om dato?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt er mine erfaringer at Acer har problemer med å levere nok maskiner til rett tid. Det kan jo tyde på at det er verdt å vente da :)

 

Har opplevd flere ganger at de kommer ei uke etter bekreftet dato.

 

Men det henger vel sammen med stor etterspørsel..

Lenke til kommentar

Hver sin smak. ;-) Men det var nå ikke for å høre fordeler og ulemper med maskinen jeg skrev tråden. Det finner jeg på steder der man faktisk har testet den.

 

Det jeg ville vite er om det er noen som har peil på når man kan vente maskinen - og om nettbutikkene bruker "ubekreftet dato" til å forsøke å lokke folk til å legge inn tidlig bestilling, selv om det tar uendelig lang tid før de har PC-ene i hus.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Litt lei av å høre om den vifta på acers high end pcer..har selv 8006 og er fornøyd..jeg var sur og grinete over den vifta og varm pc som skrudde seg av så jeg leverte den på service..fikk den igjen 1time(!) etterpå ferdig rensa og de sa det var skitt som blokkerte luftgjennomstrømningen..nå er pcen helt stille vis jeg ikke spiller battlefield 2 da..så til alle dere som griner over viftestøyen RENS PCEN OG SLUTT Å KLAG

Endret av Andreas83
Lenke til kommentar
Litt lei av å høre om den vifta på acers high end pcer..har selv 8006 og er fornøyd..jeg var sur og grinete over den vifta og varm pc som skrudde seg av så jeg leverte den på service..fikk den igjen 1time(!) etterpå ferdig rensa og de sa det var skitt som blokkerte luftgjennomstrømningen..nå er pcen helt stille vis jeg ikke spiller battlefield 2 da..så til alle dere som griner over viftestøyen RENS PCEN OG SLUTT Å KLAG

5624150[/snapback]

 

Man snakker om nye maskiner her... så rensing er ikke et alternativ :roll:

 

Acer power maskiner som Ferrari osv er jo kjent for å ha viftestøy som en hårtørrer, samt tester bekrefter dette gang på gang.

 

Jeg for min del hadde aldri verden betalt 20-25,000,- for en maskin som hadde irritert meg grønn men "smaken er som baken"

Lenke til kommentar
Litt lei av å høre om den vifta på acers high end pcer..har selv 8006 og er fornøyd..jeg var sur og grinete over den vifta og varm pc som skrudde seg av så jeg leverte den på service..fikk den igjen 1time(!) etterpå ferdig rensa og de sa det var skitt som blokkerte luftgjennomstrømningen..nå er pcen helt stille vis jeg ikke spiller battlefield 2 da..så til alle dere som griner over viftestøyen RENS PCEN OG SLUTT Å KLAG

5624150[/snapback]

 

 

 

Hvem renset pcen din og hvor mye kostet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...