Itw Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Heisann Er ute etter en 300gb ekstern harddisk, har dere noen anbefalinger? På pris kontra levetid? Eller hva har dere som dere er fornøyd med? Mvh ITW
efikkan Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Se på denne: Western Digital USB2.0/Firewire 320GB 8MB Dual Option 1750 kr. 250GB-versjonen er meget bra, så jeg regner med at "storebroren" er minst like bra.
geir__hk Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Se på denne: Western Digital USB2.0/Firewire 320GB 8MB Dual Option 1750 kr. 250GB-versjonen er meget bra, så jeg regner med at "storebroren" er minst like bra. 5461536[/snapback] Jeg har 250Gb disken selv. Har hatt den siden midt i sommer. Det som er dårlig med den er pluggen fra strømforskyninga og inn til selve kabinettet. Den har samme fysiske utforminga som PS2 (mus/tastatur) og er derfor svak. Jeg har en PC stående på hytta og bruker nevnte disk til å frakte med meg filer fra/til denne med ca 2-3 ukers mellomrom. Allerede nå er pluggen såpass slitt at det bare er så vidt den holder seg inne og ikke detter løs av seg selv. Jeg regner med at jeg blir nødt til å skru opp disken for å lodde ledninga til strømforskyninga permanent fast for at den skal virke tilfredstillende. En ting til: Dette er av typen "nesten umulig å skifte disken inni" fordi jeg ennå ikke har funnet noen skruer. Så hvis noen har erfaring med å demontere denne, så la meg vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå