Pibeba Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 når jeg er trent opp level 1 og 2 på gothic 1 så står d jeg er trent 10 %. er d no mulighet for å komme opp på hundre der? å i såfall hvor gjør jeg d?
Gromle Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Tenker du med skill med våpen? F.eks One handed? Prosent tallet angir rett og slett hvor stor sjanse du har for å gjøre en Critical Hit. Men du får mulighet til bedre combo angrep etterhvert som skillen øker.
Pibeba Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 (endret) Tenker du med skill med våpen? F.eks One handed? Prosent tallet angir rett og slett hvor stor sjanse du har for å gjøre en Critical Hit. Men du får mulighet til bedre combo angrep etterhvert som skillen øker. 5468069[/snapback] Det stemmer, jeg tenkte på one og two handed våpen. i slutten av spillet kan jeg legge merke til at jeg er bedre men prosenttallet øker ikke. i gothic 2 kan man kjøpe en bok som øker prosentalle med 5%. er det noen slags bok, hemmelig trener eller spell som kan hjelpe meg? Endret 4. februar 2006 av høvding1
Gromle Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Du finner folk rundt om kring i verdenen som du kan trene hos. Da omsetter du skillpoints om til den skillen du vil bli bedre i. F.eks one handed combat, styrke, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå