Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 10300 med min q6600/8800ultra/4gb pc6400/vista32 - Alt stock

 

Jeg synes det var en lav score sammenlignet med andre, eller er jeg bare kravstor?

 

Hvis det er en flaskehals eller et problem har jeg ikke den fjerneste anelse om hva det kan være...

Lenke til kommentar

Hvor ble det av innlegget jeg skrev? Borte vekk?

 

Uansett, litt over 11k kan jeg tro, så lenge det er gjort i XP. Men det er likevel en god score til å være stock. Gorn bruker Vista, og ved å sammenlikne to like sett med tester i XP/Vista, har jeg grunn for å tro at ca 6 % er en realistisk prestasjonforbedring i XP i forhold til Vista. Dvs at Gorn ville fått ca 10900 i XP, og det med et Ultra.

Lenke til kommentar
Hvor ble det av innlegget jeg skrev? Borte vekk?

 

Uansett, litt over 11k kan jeg tro, så lenge det er gjort i XP. Men det er likevel en god score til å være stock. Gorn bruker Vista, og ved å sammenlikne to like sett med tester i XP/Vista, har jeg grunn for å tro at ca 6 % er en realistisk prestasjonforbedring i XP i forhold til Vista. Dvs at Gorn ville fått ca 10900 i XP, og det med et Ultra.

9645115[/snapback]

 

 

 

 

Ift dette er ikke 10300 så veldig gæli da... Men er det noe jeg kan gjøre for å hale opp ytelsen litt? Uten å overklokke forresten...

Lenke til kommentar
det er lavt ja, mener at maskina til en kamerat score over 12k på stock med samme cpu, 8800gtx og 2gb ram, med vista

9642279[/snapback]

Nei, det hørtes alt for høyt ut. Enten så har han overklokket, eller så brukte han to 8800GTX.

9643714[/snapback]

jeg huska litt feil, men ikke veldig. kjørte en run i dag på maskina hans.

 

dette var da med en haug progammer gående i bakgrunnen, så scoren var nok noe høyere forrige gang jeg kjørte 3dmark. tipper et tap på 2-300 poeng.

 

edit: dersom noen luerr på hvorfor skjermbildet ser så rart ut, så er det fordi eieren av maskina er veldig svaksynt og bruker derfor høykontrast theme.

 

men uansett: score 11117 med Q6600, 8800GTX og 2gb pc6400 ram

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Nei, det hørtes alt for høyt ut. Enten så har han overklokket, eller så brukte han to 8800GTX.

 

jeg huska litt feil, men ikke veldig. kjørte en run i dag på maskina hans.

 

dette var da med en haug progammer gående i bakgrunnen, så scoren var nok noe høyere forrige gang jeg kjørte 3dmark. tipper et tap på 2-300 poeng.

 

edit: dersom noen luerr på hvorfor skjermbildet ser så rart ut, så er det fordi eieren av maskina er veldig svaksynt og bruker derfor høykontrast theme.

 

men uansett: score 11117 med Q6600, 8800GTX og 2gb pc6400 ram

 

Når jeg ser dette skjønner jeg ikke hvorfor jeg får bare 10300...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...