Xtra Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Rett og slett så leiter jeg etter dette. Instruksjonene fra traineren er rett og slett for dårlig. (har vært og lett der trainern sier jeg kan øve skillen, men finner lite eller ingenting) Så evt en lockpick "gatherer" eller en guide hadde vært kjekt. Litt pinlig å være lvl 60 med ca 100 i lp og ikke være i stand til å åpne noe for partys Endret 17. januar 2006 av Xtra
Edmund Blackadder Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Fant en finfin guide der det står i forhold til lvl også. lockpicking_guide.txt Endret 17. januar 2006 av Edmund Blackadder
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg hadde samme problem, var 20 i lockpicking på lvl 60 og var ganske flau over det, men jeg leste en LP guide på det amerikanske forumet tror jeg, og barre gikk inn for det, og levla til 300, var ikke så vanskelig egentlig.
.Marcus Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Etter du har fått 225 kan du åpne alle bokser untatt Sturdy Lockbox eller noe slikt. Alle bokser med et metall i navnet ihvertfall! (Eternium, Thorium, Heavy Mithril osv.) Da kan det lønne seg å stå i IF/OG og lage en liten macro om at du åpner alle bokser gratis, men at tips mottas. Aner ikke hvor mye jeg har tjent på det, men muligens opp i 50g for å åpne bokser gratis.
Turboleif Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Og ta penger for sånt er jo rene svindelen! :O
Arinomi Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hubman tar ikke penger, det er poenget. Han gjør det gratis! Men han får masse masse tips!
.Marcus Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Les igjennom en gang til. Jeg tar ingenting for å åpne en boks så lenge de ikke åpner trade-vinduet uten et ord og forlanger å få den åpnet, da lukker jeg vinduet og stealther Men jeg åpner muligheten for å gi meg en slant hvis de synes at jeg fortjener det for mine lange timer med boksåpning. Edit: Dessuten har vi jo jobbet for å få opp skillen, skjer ikke automatisk det, nei.. Endret 17. januar 2006 av Hubman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå