Gå til innhold

Inntrsert i 1TB mail konto?

Itw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå kan Gmail gå og legge seg, for her får man 1TB mail konto, og det er uten invites, her er det bare og regge seg:)

www.mailglobal.net

Og litt av grunnen jeg legger den posten her er, vet noen av dere om man kan bruke den samme greia som til gmail for og bruke innboksen som en ekstern harddisk?

Eller finnes det en annen til denne?

Mvh ITW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow! Shit!

Kan ikke tenke meg hvorfor man skulle ever trenge det da, med mindre som sagt det kan brukes som ekstern harddisk, hadde vært genialt!

Skrevet

Det står i alle avtalene jeg har kommet over,

at man ikke an bruke det som en ekstern harddisk.

Du kan såklart bruke hele 1TB'en på mailer,

men hvem i verden vil klare å fylle den?

Og nå tenker jeg ikke på disse spamprosjektene da :p

Når du kan ta fra 1GB og oppover, sats på de med best service/kvalitet,

og de som faktisk greier å holde spammen borte.

Da sitter vi igjen med Gmail :)

Skrevet

HAr du prøvd detta mailnation greiene?

Dem har jo noe antispam greier da...

Anyway, man kan jo alltids sende seg selv en mail med vedlegg :p

BTW, hvordan brukes gmail som ekstern HDD? Ikke det at det har noe å si, er jo bare snakk om 2,6Gb

Skrevet

Jeg laster opp sikerhets kopi av bilder osv til Gmail kontoen min. via den greia som får den til og dukke opp som en hdd i windows, syntes det er kjempegreit, sp hadde jo vært gøy vist jeg hadde fått 1TB mail kontoen min til det også:)

Måtte jo regge meg hos dem:) Må ha det bare må ha det:)

Skrevet (endret)

Nei, har ikke prøvd det selv, men har sjekka ut alle sånne nåværende tjenester (nesten).

Gmail kan brukes som en ny p2p-tjeneste ved å "patche" accounten din elns,

det var en artikkel om det på Programmer.no for en tid sida.

Sjekk i arkivet dems ;)

Kan vel gå ann å sende som vedlegg, men folka bak disse systemene prøver å hindre dette så bra som mulig ved å kanskje ikke tillate filer over 100mb? Ikke vet jeg.

Og; Det er fra veldig få mail accounter du kan sende så utrolig mye vedlegg fra og ;)

EDIT: Her er Programmer.no's Artikkel om p2p via Gmail. :)

Endret av lilleslem
Skrevet (endret)

Ja Gmail sin konto gikk vell ikke ann og laste opp større filer enn 5mb eller var det enda mindre, gjennom det programet...

Jepp 10mb var det ja...

Endret av Itw
Skrevet

Finner ikke ut hvor det er hen jeg da :S

Og jeg lurer på hva i hel***e man skal med 1Tb lagring på nettet, uten mulighet for å ha store veldlegg.

Anyway, så er det jo ikke sikkert dem sitter på 1000tb lagring da, kanskje dem bare sier det, for dem er sikre på at ingen kommer ever til å nå så langt :p

Skrevet
Finner ikke ut hvor det er hen jeg da :S

Og jeg lurer på hva i hel***e man skal med 1Tb lagring på nettet, uten mulighet for å ha store veldlegg.

Anyway, så er det jo ikke sikkert dem sitter på 1000tb lagring da, kanskje dem bare sier det, for dem er sikre på at ingen kommer ever til å nå så langt :p

5455962[/snapback]

Prøvde spamprosjekt på 1 TB mail fra noen andre, og der ble alle mailene borte etter noen få GB. At man kan miste verdifulle mailer er jo veldig useriøst. Nå var det heldigvis ikke noe viktig, men hvis det hadde vært viktige dokumenter så hadde det vært skipt.

Og ja, at de skal gi deg all verden med lagringsplass men vil ikke gi deg mulighet med å motta store vedlegg. Vel, blir vel som å gi deg en bil som kan kjøre i 1000 km/t , men har satt en fartsperre på 100 km/t :p

Skrevet

Det blir vel noe av det samme ja. Men hvis det er snakk om spam mails, så er det jo greit om dem sletter det da, spørsmålet er om du mister noen mailer etterhvert som du lagrer dem i forskjellige mapper og sånn. Er jo bare helt dustete det lissom :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...