Gå til innhold

1GB nok til BF2 og AOE3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnetittelen sier vel det meste, har 2*512 MB Corsair ram, og lurer på om dette er mok til å kjøre BF2 og AOE3 på full grafikk. Har et 7800GT og en 3500+. så ellers burde det jo ikke være noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med ett 7800gt kan du dra spillet i 1280x1024 eller høyere oppløsning. Har du planer om dette, så bør du ha 2GB ram eller iallefall 1,5GB, for med 1GB hakker det noe grønnjævlig (egen erfaring) selv i 1280x1024 (eller er det 1280x960 jeg bruker, uansett)...

Skrevet

Mengde RAM i BF 2 for meg hadde ikke noe med oppløsning å gjøre, men anntal spillere. Brett med over 32 spillere gikk dårlig med 1 GB ram.

Med 2 GB RAM kunne jeg spille på 64 spiller brett.

AKIRA

Skrevet

Har 1.5 Gigg ram, og BF2 funker fett på 1280*1024.. Uansett map..

AOE 3 funka veldig fint før jeg fikk den ekstra 512 brikka mi, selv på high og på høye oppløsninger..

Dette burde ikke være noe problem i AOE 3 iaff.. Men i BF2 derimot, vil jeg anbefale å skru ned grafikken til 1024 eller kanskje litt over.. Elelrs vil du merke småhakking osv..

Skrevet
Vil helst ha det paa höyest mulig opplösning, men dere sier altsaa at det skal gaa rimelig bra med en GB RAM?

5457804[/snapback]

Det høres ut som om folk prøver å fortelle deg to ting:

1024x768 og nedover så går alt smooth med 1 GB RAM

1280x960 og oppover krever mer enn 1 GB RAM.

AKIRA

Skrevet

Jeg har samme specs som deg, kjøpt på datakjeden du og? Jeg drar BF2 helt fint med alt på fult og 1290x960. Noen skejdne ganger har det hakket litt så har skrudd ned til 1024x768 noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...