Gå til innhold

Bruker du lovlig programvare til redigering


Bruker du ulovlig programvare til redigering  

246 stemmer

  1. 1. Bruker du ulovlig programvare til redigering

    • Ja, alt jeg bruker til videoredigering er lovlige versjoner
      65
    • Nei, jeg har minst én ulovlig versjon
      180


Anbefalte innlegg

Når jeg leser i denne forumkategorien virker det som om mange sitter med ganske kostbare redigeringsprogrammer. Med kostbart tenker jeg på programvare i 6-7000 kroners klassen og oppover, slike som Avid Liquid Editon, Adobe Premiere Pro og tilsvarende.

 

Det får meg til å lure på om disse er kjøpt og betalt på lovlig vis eller om bruken av ulovlig programvare er utbredt. Tenkte derfor det kan være på plass med en liten undersøkelse rundt dette. Alle kan svare, også de som har billigere programmer. De som har gratisversjoner av for eksempel Studio som fulgte med ved kjøp av kamera svarer ja, de har en lovlig versjon.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør vel ha et alternativ til, ikke alle som vil utlevere seg her i "huset"  ;)

Hva med ingen kommentarer ?

5452058[/snapback]

Siden ingen trenger å vite hva folk svarer er det vel ingen grunn til det, da kan en jo bare la være å svare eller kommentere svaret sitt her i tråden.

Dessuten er det vel være det samme som å si at en bruker ulovlig vare ;)

Enten bruker en ulovlige redigeringsprogrammer eller så bruker en det ikke, så jeg tenker to svaralternativer holder.

Lenke til kommentar
Når jeg leser i denne forumkategorien virker det som om mange sitter med ganske kostbare redigeringsprogrammer.  Med kostbart tenker jeg på programvare i 6-7000 kroners klassen og oppover, slike som Avid Liquid Editon,  Adobe Premiere Pro og tilsvarende.

 

Det får meg til å lure på om disse er kjøpt og betalt på lovlig vis eller om bruken av ulovlig programvare er utbredt.  Tenkte derfor det kan være på plass med en liten undersøkelse rundt dette.  Alle kan svare, også de som har billigere programmer.  De som har gratisversjoner av for eksempel Studio som fulgte med ved kjøp av kamera svarer ja, de har en lovlig versjon.

5452032[/snapback]

hva er det du vil med dette egentlig? hvis folk no svarer at dei har det og det programmet ulovlig, og i ettertid spørr brukeren om hjelp i det angitte programmet.

 

det som skjer da, er at 50% av brukerene som svarer på problemstillingene til trådstarter kommer til å ha en kommentar lignende dette, og leke wannabe moderator

 

"alle vet at du har dette ulovlig, tror du noen vil hjelpe deg da"

 

synst faktisk nivået på regler og orden på dette forumet blandt brukere som leker "wannabe moderatorer" ol. er alt for høye. noen som er enig?

Endret av vegis
Lenke til kommentar

hva er det du vil med dette egentlig? hvis folk no svarer at dei har det og det programmet ulovlig, og i ettertid spørr brukeren om hjelp i det angitte programmet.

 

det som skjer da, er at 50% av brukerene som svarer på problemstillingene til trådstarter kommer til å ha en kommentar lignende dette, og leke wannabe moderator

 

"alle vet at du har dette ulovlig, tror du noen vil hjelpe deg da"

 

synst faktisk nivået på regler og orden på dette forumet blandt brukere som leker "wannabe moderatorer" ol. er alt for høye. noen som er enig?

5459419[/snapback]

 

Eg er veldig enig. Ofte folk ''pirkar'' på deg. Er farlig å sei dette, for då får du beskjed om å bruke et annet forum. :cool:

Lenke til kommentar
hva er det du vil med dette egentlig? hvis folk no svarer at dei har det og det programmet ulovlig, og i ettertid spørr brukeren om hjelp i det angitte programmet.

 

det som skjer da, er at 50% av brukerene som svarer på problemstillingene til trådstarter kommer til å ha en kommentar lignende dette, og leke wannabe moderator

 

"alle vet at du har dette ulovlig, tror du noen vil hjelpe deg da"

 

synst faktisk nivået på regler og orden på dette forumet blandt brukere som leker "wannabe moderatorer" ol. er alt for høye. noen som er enig?

5459419[/snapback]

Dersom du kun stemmer, så er det ingen som vet om du har brukt/bruker pirat-kopiert programvare. Om du er redd for å få bemerkninger på bruk av pirat-kopiert programvare, så trenger du heller ikke å nevne det.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

kan inrømme at eg har noen piratkopierte programmer her på denne PCen ja. Men nevner ikkje hvilke type programm eller hva det heter av grunner til at enkelte brukere er så wannabe moderatorer at dei ikkje vil hjelpe eg i seinere til om eg trenger hjelp innen det porgrammet.

 

Kan også med nesten 100% sikkerhet si at minimum 90% av ledelsen/moderatorene her på forumet også har piratkopierte programmer, spill, bilder, videoer, musikk ol.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
kan inrømme at eg har noen piratkopierte programmer her på denne PCen ja. Men nevner ikkje hvilke type programm eller hva det heter av grunner til at enkelte brukere er så wannabe moderatorer at dei ikkje vil hjelpe eg i seinere til om eg trenger hjelp innen det porgrammet.

 

Kan også med nesten 100% sikkerhet si at minimum 90% av ledelsen/moderatorene her på forumet også har piratkopierte programmer, spill, bilder, videoer, musikk ol.

5460778[/snapback]

Du spør el-asso; "hva er det du vil med dette egentlig?"

 

...Og jeg må spørre deg; Hva er det du vil med dette?

 

 

Det virker som om du følte deg veldig truffet av 'piratkopiert programvare', og at du må forsvare deg ved å anklage andre for å drive med det.

 

Ikke at det bryr meg at du har piratkopiert programvare/spill/musikk whatsoever, men hvis du mener at alle som innrømmer å ha piratvare på maskinen, ikke vil få hjelp, eller vil få negative bemerkninger senere, så kan man enten stemme på pollen (det er anonymt), du kan la være å svare i tråden, eller du kan se bort ifra hele tråden.

 

Det er et enkelt ja/nei spørsmål det er snakk om her, dersom du er interessert i å diskutere rundt dette, så kan du ta det her.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...