Gå til innhold

Trenger du guild ?|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei vi har startet et guild på RpPvp serveren Defias Brotherhood, og vi søker flere medlemmer, vi spiller på alliance siden og er 45 stykker, den laveste i guildet er level 10 og meste parten er rundt 30-40, vi er et guild som ikke konsentrere oss om power leveling og ingen av oss har Fetish på instancer,alderen på de fleste i guildet er 20+ og tar det hele med ro og er ute etter å ha det moro som mulig.vis du finner ut at kansje dette er noe for deg så nøl ikke med å kontakte meg ingame, er jeg ikke online så send meg en ingame mail så tar jeg kontakt. Karakteren min heter: Ossy.

Navnet på guildet er : Old Fellows

På forhånd Takk :)

Endret av zippy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiller på Bloodfeather jeg :( så jeg kan ikke, selv om det høres veldig bra ut :D

Men hvorfor sier du guildET? Det er da EN guild, altså hankjønn?

Alle jeg kjenner, sier guilden sin.

Jaja, det er jo fritt valg :p

edit: typo

Endret av Arinomi
Skrevet

Er vel ikke noe korrekt svar på om det er en eller et guild, siden Guild tross alt ikke er et norsk ord.

Et laug er vel den beste oversettelsen (?) om man absolutt vil være gramatisk korrekt.

Skrevet

Det burde ha hett clan/klan. Et laug (guild), historisk sett, var jo fagorganisasjoner hvor f.eks. snekkere, murere osv kom sammen for å hjelpe hverandre, skaffe monopol over markedet, lære hverandre teknikker og sånt. Mye av dette gjør jo strengt talt laugene i WoW også, men det blir feil mtp helhetlig virkemåte.

On topic: The Defias Brotherhood er en rppvp-server og du kaller deg Extrem? :p

Neida, men er dere rp? Eller er dere bare godt voksne? Trist at jeg er på The Venture Co., da :(

Skrevet (endret)

Ingen regler for kjønn, man må høre hva som passer best. Guilden høres ut som noen har fått ballene i klem, så det er feil. Det heter derfor guildet.

Edit: Heter forresten et quest også.

Endret av Jonas
Skrevet
Ingen regler for kjønn, man må høre hva som passer best. Guilden høres ut som noen har fått ballene i klem, så det er feil. Det heter derfor guildet.

Edit: Heter forresten et quest også.

5453705[/snapback]

Så det er derfor jeg har så vondt hver gang jeg setter meg og spiller. Har for store baller, rett og slett, så jeg setter meg på dem

Skrevet

Hvorfor gikk tråden fra

Hei vi har startet et norsk guild på RpPvp serveren Defias Brotherhood, og vi søker flere medlemmer, vi spiller på alliance siden og er 25 stykker, den laveste i guildet er level 10 og meste parten er rundt 20 - 30, vi er et guild som ikke konsentrere oss om power leveling og ingen av oss har Fetish på instancer,alderen på de fleste i guildet er 20+ og tar det hele med ro og er ute etter å ha det moro som mulig.vis du finner ut at kansje dette er noe for deg så nøl ikke med å kontakte meg ingame, er jeg ikke online så send meg en ingame mail så tar jeg kontakt. Karakteren min heter: Extrem.

5451296[/snapback]

Til?

Pretty sure.

viser bare ballene mine til folk som fra naturens side ikke har noen. det vil si kvinner.

5453981[/snapback]

/golfclap

Skrevet
Hvorfor gikk tråden fra

Hei vi har startet et norsk guild på RpPvp serveren Defias Brotherhood, og vi søker flere medlemmer, vi spiller på alliance siden og er 25 stykker, den laveste i guildet er level 10 og meste parten er rundt 20 - 30, vi er et guild som ikke konsentrere oss om power leveling og ingen av oss har Fetish på instancer,alderen på de fleste i guildet er 20+ og tar det hele med ro og er ute etter å ha det moro som mulig.vis du finner ut at kansje dette er noe for deg så nøl ikke med å kontakte meg ingame, er jeg ikke online så send meg en ingame mail så tar jeg kontakt. Karakteren min heter: Extrem.

5451296[/snapback]

Til?

Pretty sure.

viser bare ballene mine til folk som fra naturens side ikke har noen. det vil si kvinner.

5453981[/snapback]

/golfclap

5454030[/snapback]

Les dem i mellom, så ser du det, veldig detaljert :)

Og grunnen til at det gikk sånn... vet ikke helt. Er litt smårar av meg, og så kjeder meg litt. WoW nå ^^ pleier å fikse det :w00t:

Skrevet (endret)
Les dem i mellom, så ser du det, veldig detaljert :)

Og grunnen til at det gikk sånn... vet ikke helt.  Er litt smårar av meg, og så kjeder meg litt. WoW nå ^^ pleier å fikse det :w00t:

En ting er helt sikkert. Fortsetter du å spamme blir det ikke til at du kjeder deg veldig lenge her på forumet :yes:

Endret av Complexion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...