Gå til innhold

Error: Cl_Flushpacket.. :S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heij.. Jeg har da problemer me flushpacket i cs.. :( Jeg har et nytt chello modem som skal støtte internett og telefon.. men jeg har ikke koblet til telefonen ennå. Jeg har søkt etter virus med NOD32.. men jeg finner ingenting.. Finner ikke spyware heller.. Noen som vet hva problemet kan være da ?

Endret av Smorky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dette er er diskutert godt før i følge linken over, så trenger vi ikke enda en tråd. Bruk de andre trådene, og om dette IKKE hjelper deg, send meg en pm, så skal jeg reåpne denne.

Skrevet

Ring chello support, 12123 tror jeg.

Spør om de kan se at du har en ustabil linje... Det gjorde jeg da jeg fikk mye cl_flushentitypacket en stund tilbake. Han på den andre enden sa at det var noe av det verste han hadde sett i området mitt.

2 dager senere kom det en servicemann og fikset det hele. Free of charge.

Skrevet

En linje skal jo ikke være ustabil. Så lenge det ikke er noe du har forårsaket selv så skal jo ikke du belastes for det.

Men det kan du jo prøve å få frem for kundebehandleren.

Si at du har et veldig ustabilt nett osv. Forresten du er ikke koplet til trådløst?

Skrevet

Nei, ikke noe trådløst crap.. :p Jeg går jo gjennom en D-Link router som virker helt smooth.. :D Så det må være noe me stabiliteten som du sier..

Skrevet

Jeg skal først prøve å formatere/resette pc'n.. Jeg skal bytte operativsystem fra XP Home Edition til XP Media Center 2005. Vist flushpacketen ikke blir borte så må det nokk være ustabil linje :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...