brannmannsam Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er ganske uerfaren med warlock og gidder ikke å sitte å prøve ut alle mulig kombinasjoner av talentpoints. Kan noen annbefale en bra build til warlock? en grei å enkel build som en warlock-nybegynner kan bruke. Takker for svar
ArchEnemY Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har akkurat startet en warlock selv, og har fått anbefalt denne builden å lvle med. Sikkert noe som er mye bedre ved 60, men tror denne skal være en av de bedre å starte med. Hvis du lurer på hvorfor det er noen talents som er 2 ganger i den posten, så er det hvordan det er anbefalt å bruke talent poins etterhvert som du krabber oppover.
brannmannsam Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 takker for raskt svar:-) da prøver jeg den builden.
KeyanZa Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 ta alt på DESS i begynnelsen til lvlv 40 da gjør du nice skade
rallrall Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Du gjør ok skade, men siden du annethvert minutt trenger manabreak blir det sinnsykt ineffektivt å lvle med. Gå for affliction all the way til dark pact som i det eksemplet over, etter det er det egentlig bare opp til deg og spillestilen din
Luciên Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har bygget Affliction opp til Nightfall Rank 2, ikke mer... Har satt allt annet på Demonology og fått Soul Link så jeg er meget avhengig av Pet dette gjør det hele litt mer utfordrende men utrolig effectiv om man klarer å bruke det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå