RogerWilco Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Okey, når jeg har spilt en del timer, så hender det at Seal of Command slutter å virke. Hver gang jeg trykker på den får jeg bare Spell is not ready yet, eller lignende. Har prøvd å vente i evigheter, skjer ingenting. Samme hele tiden. Noen andre som har opplevd dette? For å fikse det så må jeg logge ut og inn igjen.
Wheezy Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Okey, når jeg har spilt en del timer, så hender det at Seal of Command slutter å virke. Hver gang jeg trykker på den får jeg bare Spell is not ready yet, eller lignende. Har prøvd å vente i evigheter, skjer ingenting. Samme hele tiden. Noen andre som har opplevd dette? For å fikse det så må jeg logge ut og inn igjen. 5449127[/snapback] Har selv hatt denne buggen helt fra the very beginning. 7 patcher senere og den er fortsatt bugged. Virker ikke som Blizzard får til å fikse det...
Nstin Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 bare bruk en annen rank litt så funker den høyeste etter en liten stund
Dʋgɢtung Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Som Wheezy sier, denne bugen har vært kjent siden spillet kom. Det er sinnsvakt irriterende, og jeg skulle vel heller ikke tro at denne bugen var så vanskelig å fikse at Blizzard ikke klarer det. :S
Superslask Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Gjelder det samme med Omen of Clarity for druids
kjetilkl Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Og som et lite apropos - Det lønner seg alltid å bruke Rank1 av SoC med mindre du skal Judge det (noe jeg iogforseg gjør masse etter 1.9) - da høyere rank ikke øker dps på SoC ...
Acedia Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) For å fikse det så må jeg logge ut og inn igjen. Jeg tror du faktisk bare trenger å reloade ui for å fixe det (/console reloadui) Edit, endra noen ord Endret 17. januar 2006 av Hansidu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå