Gå til innhold

En guide til grinding

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

26-29/30

Kolkara I 1k needles, rett neddafor byen og droppe masse silk/penga/items.

30/32/34

Shimmering flats - Alt fra skilpadda til Øgla rundt den hola.

Endret av klinka
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26-29/30

Kolkara I 1k needles, rett neddafor byen og droppe masse silk/penga/items.

30/32/34

Shimmering flats - Alt fra skilpadda til Øgla rundt den hola.

6274881[/snapback]

personlig trives jeg godt med de øglene i sør, rundt de restene av bygninger.

• 2 uker senere...
Skrevet
Level 53-57: Spitelash nagaer midt på kartet i Azshara. Veldig brillefine, ganske øde sted, og nok å drepe. Dropper clams, som igjen dropper zesty clam meat samt et utvalg av perler (iridescent, black og golden).

Til 57?! Vel, vel, de er bedre en demonene som bare alliancene driver å botter ned med en flunken 60-hunter.

Skrevet

jeg fant ett bra sted og grinde i de sene 40 lvlene i tanaris helt nederst i tanaris er det masse plantelignende vesner dør veldig frot skader lite og beveger seg tregt.. jeg lvlet veldig raskt 3 lvler der..

Skrevet

Jeg (rogue) grindet 39-42 i Angor Fortress, Badlands. Veldig kjapt, dvergene der er lette å drepe, og de spawner fort. Du kan ta runder inne i fortet uten å vente på respawns. Veldig fint sted hvis du baserer deg på melee og ikke vil grinde elementals.

Skrevet
jeg fant ett bra sted og grinde i de sene 40 lvlene i tanaris helt nederst i tanaris er det masse plantelignende vesner dør veldig frot skader lite og beveger seg tregt.. jeg lvlet  veldig raskt 3 lvler der..

6333929[/snapback]

Ja, dew collectors eller noe sånt. De er helt geniale å grinde på. :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Litt bump dette, men viktig tråd så whatever..

Fra ca lvl 58 er twillight folket veldig allright og grinde, de dør relativt fort, dropper mye cash, og tekstene kan enten selges for god profitt eller brukes til egen rep.

Skrevet

Fra 56-59 syntes jeg at orkene i Blackrock Stronghold i The Burning Steppes var veldig okei å drepe. Warlockene har veldig lite hp og armor, og lite fiksfakseri (curse of tongues og immolate), warriorene er også forholdsvis svake og har kun hamstring som er å sutre over og de siste tufsene har veldig rask attack speed som kan være litt ekkel for casters, men er egentlig forferdelig squishy de også.

Dropper litt sølv (5-10), dark iron scraps og en del runecloth, og er vel rundt 56 alle sammen.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Stockade Pauldrons droppa på 2. mob til meg der i går. :p Og Glowing brigthwood staff droppa til en kompis der for en uke siden.(På første mob!)

Hvilke steder er goder for en lvl 60 shaman å tjene penger? (300 skinning og 245 mining)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
  • 2 uker senere...
Skrevet
fra 54 - 59 timbermaw rep grinding i gruppe i felwood, helt nord ;) . Genialt sted, snart nøytral på 2 timer :)

5448956[/snapback]

Det tok meg 10min å bli Nøytral. :S Drep de i sør, lavere lvl og fortere å drepe, like stor drop chance på feathers og like mye rep per kill!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det mest farmeplasser for horde, eller er det noko lunde likt?

Har litt lyst å prøve å spele litt WOW igjen (hadde ein lvl 20 dwarven hunter).

Er det anbefala med shaman? Kva rase bør eg vere då? Har lyst på horde.

Skrevet

Helt enig med personen som nevnte Tyrs Hand, gikk opp 2 lvl bare på å grinde der. Mye penger og mulighet for epic er jo ikke ille eller. Et annet sted er vel i Felwood. I nord der, der du grinder etter Felcloth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...