Gå til innhold

Ny harddiskbasert MP3 spiller


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en harddiskbasert mp3-spiller snart, men trenger litt hjelp til å velge.

Nå for tiden står det mellom iAUDIO X5L 60 GB, iRiver H340 40 GB og Apple iPod G5 60 GB, men jeg er åpen for flere forslag.

 

Hadde X5L hatt et litt penere design hadde jeg uten tvil gått for den, men etter min mening er den ganske stygg. Men den er sannsynlighvis den beste spilleren på markedet (er ihvertfall den oppfatingen jeg har fått av å lese litt her på forumet).

 

iPod'en er den eneste jeg har prøvd i virkeligheten og jeg må innrømme at jeg likte den godt. Den har et fint design og veldig god brukervennlighet. Et veldig stort minus med denne er at man må bruker iTunes (?).

 

iRiver'en ser bra ut og har mange funksjoner, men ikke like mange som X5L. Denne har 40GB hdd istedenfor 60GB som X5L og iPod'en har, noe som er et lite minus.

 

 

Et par spm:

- Hvor får jeg kjøpt iAUDIO X5L 60 GB og iRiver H340 40 GB? Har sjekka prisguiden, men finner ingen butikker som selger de.

Kan godt kjøpe fra utlandet.

- Går det ann å se på video på alle disse spillerene?

 

Vil gjerne høre andres erfaringer og meninger om disse tre mp3 spillerene.

Endret av kidden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iAUDIO X5L med 60GB finnes ikke såvidt jeg vet. X5 med 60GB er like tykk som X5L, men den har standard batteri (14 timer). X5L leveres i Norge bare med 30GB. Importøren fikk ikke så mange av 60GB spillerne i første forsendelse, men håper at de kommer inn igjen i løpet av få uker.

iAUDIO'en kan vise video, ved å bruke et konverteringsprogram.

 

Sjekk også www.dinpris.no for forhandlere.

 

Her er en test gjort av en av forumets brukere:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=497620&hl=

 

 

PS. iAUDIO X5 er jo den peneste av de alle :D

 

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...