Gå til innhold

3 mila marsj, tidskravet?`


MrLee

Anbefalte innlegg

Tre-mila på ski ble en litt uheldig affære med feil skismøring, og vi endte opp med å rusle tilbake når vi hadde komt halvveis. Da hadde imidlertid alle andre gått til middag :!:

Kan ikke huske det var noen som nevnte det engang, noe form for omløp ble det hvertfall ikke.

 

Den gå/løpe marsjen med oppakning slapp jeg unna pga. problember med et kne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sim: 3-mila var vel obligatorisk i HMKG den?! Mener å huske at unnasluntrerne fikk seg en overraskende 3.mil kl 05.00 uken senere. Fullførte den selv på Heistadmoen for 3 år siden og kan huske at løypa var relativt sur med tanke på høydeforskjellen. Flere andre jeg har snakket med fikk en ganske flat 3-mil.

5445570[/snapback]

 

Tja, den er ikke obligatorisk, mer frivillig tvang. Har man litt vondt i viljen og er flink til å lyge for legen, så slipper man. De som gjorde det hos oss slapp. Grunnen var vel at idrettskontoret arrangerte 3-milsgreia bare 2 ganger i året.

 

Heistadmoen var visst helvette for dem som gikk 15 km der. Jeg hadde vondt i viljen og var "forkjølet". 15km og 3-mil på Huseby var en ganske fin og flat løype, ikke så veldig mye høydeforskjell.

Lenke til kommentar
Heistadmoen var visst helvette for dem som gikk 15 km der. Jeg hadde vondt i viljen og var "forkjølet". 15km og 3-mil på Huseby var en ganske fin og flat løype, ikke så veldig mye høydeforskjell.

5445965[/snapback]

Definisjonen "å gå på ski" får en annen betydning etter en runde i løypene på Heistadmoen. 10 cm klabber under skia, søkkvåt vinterkamo og en troppssjef (som nå blir sjef for HMKG) som syntes at skiføret var godt hjalp ikke på motivasjonen i nevneverdig positiv grad :D

Endret av skinner
Lenke til kommentar
3mil.. *grøsse*. Husker at jeg kavet meg i mål på 5 timer. Da var store deler av troppen min samla med målet , vinka og skreik. Først da fikk jeg vite at jeg var 30min for sen. Hadde noen skikkelige kraterblemmer under føttene og..

 

Huff. Aldri mer...

5446955[/snapback]

 

Slik går det når du er Kp5 :)

Lenke til kommentar
3mil.. *grøsse*. Husker at jeg kavet meg i mål på 5 timer. Da var store deler av troppen min samla med målet , vinka og skreik. Først da fikk jeg vite at jeg var 30min for sen. Hadde noen skikkelige kraterblemmer under føttene og..

 

Huff. Aldri mer...

5446955[/snapback]

 

Slik går det når du er Kp5 :)

5446999[/snapback]

 

fuckyou.gif

 

Gi deg med det KP5 drittet. Vi var 110% bedre en KP2 iallefall. Det var fordi jeg er en uforbedrelig latsabb at jeg gjorde det dårlig :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...