genetex Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kan vel ikke spille noen av de nye spillene siden min maskin er for dårlig og jeg har ikke penger. Might and magic spillet er det jeg ser mest fram til, Might and magic 6 og 7 er de spillene som er det beste jeg noen gang har spillt. Jeg leiter faktisk etter en gammel maskin som jeg kan kjøpe bare for å få spillt d 2 spillene:p
akristina92 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ååå som jeg gleder meg til TES: Oblivion!
Bredoc Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg kan vel ikke spille noen av de nye spillene siden min maskin er for dårlig og jeg har ikke penger. Might and magic spillet er det jeg ser mest fram til, Might and magic 6 og 7 er de spillene som er det beste jeg noen gang har spillt. Jeg leiter faktisk etter en gammel maskin som jeg kan kjøpe bare for å få spillt d 2 spillene:p 5460301[/snapback] Du kan fint spille dem på en ny pc. Testa MM Mandate of heaven her for noen mdr siden jeg. Funka helt fint
Bredoc Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Mine RPG favoritter har vært. -Fallout 1 og 2 -Balurs gate 1 og 2 -Might and magic 5 og 6 -NeverWinter Nights. Edit: skulle nesten vært skamslått over å glemme Knights of the old republick Blir NeverWinter Nights 2 like bra som det første blir det nok en wow pause :=) Endret 19. januar 2006 av Darkrevan
Dwagon Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Når oblivion kommer blir jeg borte fra jobb minst 1 uke. Når NWN 2 kommer blir jeg borte fra jobb minst 1 uke. Når Gothic 3 kommer blir jeg borte fra jobb minst 1 uke. så når jeg endelig har åpnet pakken etter 1 uke's sikling på den blir det spilling FY F*en jeg gleder meg Endret 19. januar 2006 av Dwagon
Frijazz Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 FY F*en jeg gleder meg 5463853[/snapback] Jeg ser det blir tider i år det kan bli vanskelig å holde næringsinntak og døgnrytme på et forsvarlig nivå.
d0ppler Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 ...Uansett, ingenting slår da jeg spilte Diablo 1 og 2. Det var koselige tider. ... Men å kalle disse titlene RPG'er er vel å dra strikken litt langt, eller?
SirGalrim Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Men å kalle disse titlene RPG'er er vel å dra strikken litt langt, eller? 5469230[/snapback] Here we go again.. :!:
KayAU Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jupp, dette blir eit bra år. Favoritten min blandt dei noverande RPG-ane til PC er heilt klart Gothic 2...derfor er det Gothic 3 eg har størst forventningar til. Men akkurat no er det Oblivion som er nærmast...gleder meg utruleg mykje til det. Skjermskota ser veldig bra ut, og det verkar som dei har innrømt og fiksa mange av manglane i Morrowind. NWN var favoritten min inntil eg oppdaga G2, so eg har store forventningar til NWN2 òg. I tillegg er eg spent på "The Witcher", som ser veldig lovande ut. Eg kjøpte meg nettopp splitter ny PC til 18 000 for å ha noko å spel Gothic 3 på...so systemkrava burde ikkje vere noko problem. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå