Gå til innhold

Acer AS 3023WLMi; noe å satse på?


LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha en musetille maskin med enorm batteretid og knall skjerm ville jeg heller gått for Acer 1600 serien med Centrino prosessorer... (ikke noe spille maskin) men takler faktisk lette spill greit.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=56230

 

NB-Støy og varm pc må du regne med ditt andre alternativ med den prosessoren.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

X600 er jo et bedre skjermkort, men jeg ville heller valgt en bærbar maskin som er kjølig og dønn stille med HW Centrino Control en å kjøpe en maskin med Amd 3000+ prosessor, og man velger vel ikke en bærbar på grunnlag av å kunne spille et spill...

 

Uannsett så er ikke X600 noe superkort heller, så jeg tviler på at du blir fornøyd når du spiller CS med dette.

 

Tror du vil sette mer pris på kvalitetene til 1641 en den du har valgt i lengden, men driter du i støy og varme så hadde jeg valgt den du har sett på.

Lenke til kommentar

ok.. jeg bryr meg en del om batteri og støy ;)

 

så jeg tok en liten titt til på dell 6000 hva syns dere om den med disse specsa?:

 

P-M 1.73GHz

512MB

15.4 1200x800

128MB DDR ATI MOBILITY® RADEON® X300

Primært 9-celle 80 WHr batteri

 

vil jeg bli mere fornøyd med denne pc'en en acer maskinen jeg fant fram?

 

og er vil denne holde lavt støy nivå, og minimum 3t med word og surfe bruk?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
men den er utsolgt :(

5437327[/snapback]

 

Med budsjettet ditt kan du vel egentlig drømme etter 100fps i CS:Source.

Men tror ikke helt du er klar over hva du snakker om her, for hva inni gran skauen skal du ha 100fps i vanlig CS for, når ikke en laptop skjerm greier å vise så mye.

Da greier det seg med 60fps som en skjerm kanskje greier :) Så lenge den er stabil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ey..

 

Sitter selv på en Acer 3023, med 1 gig ram. ellers helt orginal. er kjempefornøyd! har ikke spilt 1.6 enda, men for å si det sånn, GTA: San Andreas gikk overraskende bra, samme med Half Life 2, og Half Life2:lost coast. Project IGI og FM06 også, men det skal vel ikke så mye til...

Digg skjerm også

 

Ser det er lenge siden du posta, så har vel kjøpt pc alt, men anyway, fornøyd med denne :)

Lenke til kommentar
har faktisk ikke kjøpt pc enda :p

 

måtte prioritere mobil foran bærbar.

men tenker enda på denne acer'en.

 

hvordan er batteritiden og støynivået sral123? :)

5740438[/snapback]

 

hehe, skjønnner! Har faktisk ikke testet levetiden på batteriet enda, sånn fult ut, men har inntrykk av at det er ganske bra!

Når det gjelder støynivået så vet jeg ikke helt hva som defineres med støy jeg? Selv blir jeg ikke irritert over vifta. Og om du skulle det så er det jo mulig å levere tilbake å få pengene tilbake, hvis jeg ikke tar feil? Men det er jo litt kjedelig selvfølgelig :hrm:

 

er det no mer, spør!

 

edit: prøvde 1.6, funka som bare det! 800 oppløsning, men det er det jeg syns er best å spille med. hakke så greie på cs, men satte fps på max 100. syns det gikk bra ihvertfall!

Endret av sral123
Lenke til kommentar

ok... takker :)

 

men klarer du å sitte ca 3 timer uten å plugge til strømadapter?

 

og det med oppløsningen 1200x800, syns du det blir litt stort? eller går det bra? burde jeg satse på høyere oppløsning, jeg sitter nå med 1280x1000 (husker ikke helt nøyaktig) på en 19", og er storfornøyd, blir det noe alla det?

 

håper du skjønnte hva jeg mente :p

Lenke til kommentar
ok... takker :)

 

men klarer du å sitte ca 3 timer uten å plugge til strømadapter?

 

og det med oppløsningen 1200x800, syns du det blir litt stort?  eller går det bra?  burde jeg satse på høyere oppløsning, jeg sitter nå med 1280x1000 (husker ikke helt nøyaktig) på en 19", og er storfornøyd, blir det noe alla det?

 

håper du skjønnte hva jeg mente :p

5743029[/snapback]

 

har denne pc'n jeg også!

 

Den er ikke for stor nei, langt der ifra! Skjermen er behagelig å se på og oppløsningen er perfekt for meg! Men der er vi jo alle forskjellige :)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...