Bimmelom Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hei. Jeg har et ALDRI så lite problem nå. Jeg holdt på med Whirlwind questen, og var på siste del hvor jeg skulle sumone en 40 Elite. Saken er at jeg fikk summonet han, og en horde kom å drepte meg. I tilleg drepte horden 40 Eliten, og jeg sitter her med skjegget i postkassen. Jeg fikk ikke til å sumone han igjen, det gikk ikke. Jeg abandonet questen, heter Cyclonian, og hvor får jeg hele questen tilbake igjen !?
.V. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 http://www.thottbot.com/?m=6322 Burde være der ved den store klynga av prikker.
Kjobben Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er nokså sikker på at du får questen i IF, av Warrior traineren!
guttorm Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Tull. Snakk med han troll fyren som er som summoner Cyclonian igjen, det er han som har gul ! over seg nå. Når du snakker med han, vil han summone på nytt. How hard can i be?
Ildflue Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Husk å trykk "abandon" på questen først. Edit: Det hadde du visst gjort ja.. Endret 13. januar 2006 av thomas_c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå