Gå til innhold

Reklamering in game


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde en guide her å forumet her, men av en eller flere grunner har den blitt fjernet (sammen med flere guider).

 

Men fortvil ikke, the world wide web har mange fine guider bare du søker en smule fornuftig.

 

Men jeg tror fremdeles du mener disse reklamene som boomtown og diverse servere holder på med. Sist jeg sjekket brukte man ikke spraytags for å reklamere for noe.

Lenke til kommentar
Vi hadde en guide her å forumet her, men av en eller flere grunner har den blitt fjernet (sammen med flere guider).

 

Men fortvil ikke, the world wide web har mange fine guider bare du søker en smule fornuftig.

 

Men jeg tror fremdeles du mener disse reklamene som boomtown og diverse servere holder på med. Sist jeg sjekket brukte man ikke spraytags for å reklamere for noe.

5427875[/snapback]

 

Ja, jeg mener den typen reklame slik som boomtown bruker :)

Lenke til kommentar
øh, tekstuerer?

det er vel en del av mapping.

man laker en boks og så stapper man ett bilde på denne boksen igjen.. også kalt bumpmapping

5428335[/snapback]

hmmm. Jeg husker bare godt at jeg spilte på noen uk-servere på cs_assault hvor det var reklame for de som hostet serverene. Selve reklamen "snudde" seg etter spilleren, så man kunne til en hver tid se hva som stod på "plakaten".

Lenke til kommentar
øh, tekstuerer?

det er vel en del av mapping.

man laker en boks og så stapper man ett bilde på denne boksen igjen.. også kalt bumpmapping

5428335[/snapback]

hmmm. Jeg husker bare godt at jeg spilte på noen uk-servere på cs_assault hvor det var reklame for de som hostet serverene. Selve reklamen "snudde" seg etter spilleren, så man kunne til en hver tid se hva som stod på "plakaten".

5428437[/snapback]

aha. altså en sprite da...

det er en sånn greie som snur seg etter spillerne, også laget i maps da.

tror muligens at det er noe AMX som stapper noen sprites opp i lufta du må bare gi den noen koordinater for mappene man spiller.

Endret av -Raistlin-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...