Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finnes det noe bedre en lukten i nye biler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig, finnes ikke bedre lukt :love: Burde solgt wünderbaum lignede "ting" som spredde ny-bil lukt :dribble:

5424134[/snapback]

 

Hvis du leser artikkelen jeg linket til, ser du at Wunderbaum faktisk finnes i en variant med nybillukt. Om denne er autentisk og faktisk lukter som ny bil, vet jeg ikke. Det er jo ingen som direkte ser for seg en grønn og frisk skog når de kjenner lukten av "Skogfrisk"?

Lenke til kommentar
Helt enig, finnes ikke bedre lukt :love: Burde solgt wünderbaum lignede "ting" som spredde ny-bil lukt :dribble:

5424134[/snapback]

 

Hvis du leser artikkelen jeg linket til, ser du at Wunderbaum faktisk finnes i en variant med nybillukt. Om denne er autentisk og faktisk lukter som ny bil, vet jeg ikke. Det er jo ingen som direkte ser for seg en grønn og frisk skog når de kjenner lukten av "Skogfrisk"?

5426889[/snapback]

 

Vel, jeg kjøpte en wunderbaum som det stod "new car" på, denne lukta som en blanding av sursild å sitron :yucky:

Lenke til kommentar
Nybillukt er noko spesielt ja :love:

 

Wunderbaum er eg ikkje så begeistra for, synest det er litt kvalmande :sick:

5434890[/snapback]

 

Skjønner det, i den forrige bilen hadde jeg over 200 wunderbaumer, terninger og all slags lukteduppeditter så noen få nektet faktisk å sitte på! Hehe... :!:

 

Nå har jeg vokst opp og henger aldri mer enn en wunderbaum opp om gangen.

 

Forresten så leste jeg en artikkel i en avis her om dagen at lukten i nye biler kan være helseskadelig, man kan få kreft av alle de nye materialene i interiøret som dunster all slags kjemikalier eller no sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...