Gå til innhold

Ingen WoW på 24 timer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

..As a safety precaution, the Realms listed below will also be taken off-line whilst this data transfer takes place. We expect all of these Realms to be unavailable for approximately 24 hours from the start of the maintenance. These Realms are scheduled to be back on-line by the morning of Thursday, 12th January and we will notify you in advance in the event of an early or delayed completion.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post769843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den listen var lang som natten! Dvs at de fleste av oss her på forumet er uten wow i dag. Jaja...så lenge det fikser litt lagg osv så er det greit for meg. Bare dem ikke føkker honor rankinga pga dette så er jeg happy:)

Skrevet

Vel, jeg dør ikke av det men syns det er latterlig når Blizzard får inn nesten 400-500 millioner kr pr. måned av abonnenter (estimert tall) og klarer ikke å løse disse problemene. Det kan være greit til en viss grense, men endeløs problemer med innlogging, lagg og bugs gjør at jeg nesten ikke gidder å spille WoW av og til og dermed kaster bort penger på et genialt spill som ikke burde ha slike problemer etter såpass lang tid.

Skrevet

Det ville nesten være rart om ikke disse serverne kjører virtualisert på f.eks VMWare - så Blizzard burde jo bare ha satt opp et helt nytt datasenter, og kopiert over sevene. - Det burde de klare innefor de normale vedlikeholdstidene....

Skrevet
As a result of this inconvenience, all players with an active character on the affected Realms will be receiving a two-day game time extension. Players with an active character on the Realms that have experienced performance issues will be receiving an additional two-day time extension to a total of four days time extension. These include the eight realms listed above and those realms marked as receiving four days extension in the list below.

Whoho har en char jeg slutta å spille på på mandag på på moonglade, gratis spilling til meg da :w00t:

Skrevet

Whoho har en char jeg slutta å spille på på mandag på på moonglade, gratis spilling til meg da  :w00t:

5419767[/snapback]

Jeg, Jesper og Cecilie hater deg.

Anyhoo, 2 dager ekstra er 6kr spart, jeg vil heller spille med en gang. =) Hurra for Frostwhisper som lagger, men det går å spille.

Skrevet

Å begynne å flame Blizzard når dem faktisk gjør noe for å rette opp i problemene er ganske lame spør du meg.

Blizzard er som alle andre firmaer opptatt av å finne balansen mellom pengene dem tjener og det dem kan bruke på å levere produktet dem selger.

Er det noen her som tror at man kan kjøpe seg en problemfri tilværelse resten av livet for 100kr mnd? Det virker nesten slik!

Skrevet

Hvordan definerer de hva som er aktivt, og hva som ikke er aktivt? Jeg startet meg en char på Dentarg for drøye to uker siden, og har spilt ham opp til level 23 - men jeg har ikke vært logget inn på den realmen siden fredag eller lørdag. Er jeg da aktiv på den realmen, eller jeg ikke?

Skrevet

Hmm var litt kjipt i og med at jeg sluttet tidlig på skolen og hadde tenkt og spille endel. Men men vi på raven får 4dager gratis spilling så :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...