Gå til innhold

bror skal ha bærbar pc, spilling, 15k


.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan det er å handle hos shg?

Synes selv de har svært fornuftige priser, men jeg lurer litt på hvordan kundeservicen og leveringa er??

 

Hvis noen har noe erfaring med shg.no så vil jeg gjerne høre.

5434417[/snapback]

 

Avbestillte til SHG i går grunnet nok en utsettelse på bestilling, la inn ny bestilling til WB (whitebox.no) samme dag. Ble kostende litt over 19 lapper for en CL77 med det jeg ville ha.

Får bare vente å se på om de klarer å holde levering til avtalt tid.

Lenke til kommentar

Whitebox er vel heller ikke kjent for å klare å levere innen rimelig tid. Det fins utallige tråder med morsomme historier om dem her på forumet.

 

Shg er veldig gode priser, har ikke handlet med dem. Men har ikke lest noe særlig negativt om dem her på forumet. En ide kan jo være å maile dem og forsikre deg om at de har pcen på lager, hvis du skulle bestemme deg for å handle hos dem.

 

Acer kan være verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Ta en titt på SHG.no sine sider, der vil du finne masse bra til en fornuftig pris...

5418797[/snapback]

 

SHG er knall i mine øyne. Litt sen leveing grunnet forsinkelser i fra Intel når det kom til prossesoren. Men jeg nabefaler deg å kjøpe en 15" og ikke 15,4" derfra, grunnet pixelgranati og kvaliteten på skjermen. Clevo har jeg kun positive inntrykk fra, altså de som SHG bruker.

Lenke til kommentar
Ta en titt på SHG.no sine sider, der vil du finne masse bra til en fornuftig pris...

5418797[/snapback]

 

SHG er knall i mine øyne. Litt sen leveing grunnet forsinkelser i fra Intel når det kom til prossesoren. Men jeg nabefaler deg å kjøpe en 15" og ikke 15,4" derfra, grunnet pixelgranati og kvaliteten på skjermen. Clevo har jeg kun positive inntrykk fra, altså de som SHG bruker.

5435734[/snapback]

 

www.shg.no ja.. vurderer 8600 serien med 1024 mb ram.. så jeg lurte på om noen har mere info om den maskinen? hvordan den fungerer i spill om den er rask å stabil?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det er å handle hos shg?

Synes selv de har svært fornuftige priser, men jeg lurer litt på hvordan kundeservicen og leveringa er??

 

Hvis noen har noe erfaring med shg.no så vil jeg gjerne høre.

5434417[/snapback]

 

Avbestillte til SHG i går grunnet nok en utsettelse på bestilling, la inn ny bestilling til WB (whitebox.no) samme dag. Ble kostende litt over 19 lapper for en CL77 med det jeg ville ha.

Får bare vente å se på om de klarer å holde levering til avtalt tid.

5434459[/snapback]

 

 

 

Hvordan var oppsettet på denne på CL77`en?? Du valgte vel verstingkortet?

Følte den ble veldig dyr, etterhvert som jeg la til mer minne og større prosessor.

Lenke til kommentar
Ta en titt på SHG.no sine sider, der vil du finne masse bra til en fornuftig pris...

5418797[/snapback]

 

SHG er knall i mine øyne. Litt sen leveing grunnet forsinkelser i fra Intel når det kom til prossesoren. Men jeg nabefaler deg å kjøpe en 15" og ikke 15,4" derfra, grunnet pixelgranati og kvaliteten på skjermen. Clevo har jeg kun positive inntrykk fra, altså de som SHG bruker.

5435734[/snapback]

 

www.shg.no ja.. vurderer 8600 serien med 1024 mb ram.. så jeg lurte på om noen har mere info om den maskinen? hvordan den fungerer i spill om den er rask å stabil?

5435797[/snapback]

 

 

Joda den skal fungere fint til spilling. Selv har jeg Ati Mobility Radeon X700 256mb som i mine øyne fungerer yppelig til spilling. HL2 funker i allefall på high på alt. X700 skal være nogenlunde likt 6600. Har lyst på SHG bærbar med 7800GTx jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...