Flyass Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 WHAT forslags spill vil jeg ha for og ha det gøy med en Joystic? klarte og rote frem den go'e gamle i dag. og herregud hva sugen man ble er JOYSTICEN Utgått?
Mith Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hæ? What forslags spill vil jeg ha for og ha det gøy med den Joystic? Er det egentlig et artig flyspill du ser etter? Som i: Hvilket spill annbefaler dere for å ha det gøy med en joystick? I såfall vil jeg si Airfix Dogfighter. Hvis det ikke er flyspill du ser etter vet jeg ikke syke tanker du har om joysticken din, men hvis du søker litt rundt på tyske "voksensider" så får du nok inspirasjon. Herman und Günther's wet, wild adventures Endret 10. januar 2006 av Mith
-sparks- Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 WHAT og herregud hva sugen man ble 5413418[/snapback] syke syke mannen
mushi Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis det ikke er flyspill du ser etter vet jeg ikke syke tanker du har om joysticken din, men hvis du søker litt rundt på tyske "voksensider" så får du nok inspirasjon.Herman und Günther's wet, wild adventures 5413648[/snapback] :!: genialt svar!
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hæ? What forslags spill vil jeg ha for og ha det gøy med den Joystic? Er det egentlig et artig flyspill du ser etter? Som i: Hvilket spill annbefaler dere for å ha det gøy med en joystick? I såfall vil jeg si Airfix Dogfighter. Hvis det ikke er flyspill du ser etter vet jeg ikke syke tanker du har om joysticken din, men hvis du søker litt rundt på tyske "voksensider" så får du nok inspirasjon. Herman und Günther's wet, wild adventures 5413648[/snapback] Det beste spillet ever made!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå