Gå til innhold

Diverse bilder av amatørfotograf


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne prøve meg på å poste noe jeg også da. Kritiser så hardt som mulig. Er nybegynner, så jeg trenger det. Ingen av bildene har noen moralsk e.l. mening, så det er ikke så mye å si på.

 

0040wp.th.jpg

Et av de aller første bildene tatt med Nyekameraet.

 

0022qc.th.jpg

0031vf.th.jpg

Første tur ute med kameraet 29.12. Prøvde meg samtidig litt på Sin City effekten da ;)

 

0014jn.th.jpg

Tatt på nyttårsaften (!). Eneste bildet jeg ble nogenlunde fornøyd med. Batteriet gikk slutt etter bare 10 minutter ute, så det ble ikke mange ordentlige bildene.

 

Alle bildene er behandlet i photoshop. Men Bare smått med kontrasten og lysstyrken.

 

Joakim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nybegynner sjøl men går ut fra at eg kan komme med nåken synspunkter fordet. Likte fargene i det første, men ellers litt kjedelig. Det andre bildet sytes eg var kanonbra! Skikkelig bra stemning. Du kan muligens prøve å beskjære det på en annen måte viss du har mulighet for det. Ikkje heilt sikker på hvordan men det var et eler annet som ikkje stemte heilt der. Dei to siste bildene gidde meg lite.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Som det står i signaturen har jeg et Nikon D70s kamera. Er fortsatt i læremodus og prøve å lære meg funksjonene ved kameraet, så det kommer nok mer etterhvert.

 

EDIT: Er ikke sikker på noen annen måte å beskjære det bildet du snakker om HMS. Kanskje i stående format..? Men utsnittet jeg har postet her er veldig likt orginalen, bare cropa litt pga. rotering for å få horisontale linjer.

Endret av joakim192
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...