Gå til innhold

Støysvak mikro-PC fra IEI


Anbefalte innlegg

Se å få igang noen små bokser med p-m dothan/yonah og turion MT baserte systemer som kan kjøre HDTV og har innebygget wlan.

 

Man kan bygge HTPC på det meste, men en av de viktige egenskapene i tillegg til det jeg har nevnt er at den kan regulere hastigheter og dermed redusere varme. Det er skjelden man benytter 100% CPU på en slik boks. I såfall kun når man evt. kjører 1080p(som krever en kraftig P-M el.)

5413463[/snapback]

 

Får man i det hele tatt kjøpt maskiner som takler 1080p på CPUen alene på om materiale har en ganske høy båndbredde? (40-50 mbits per sekund)?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

En fin liten robust sag, der fint ku brukes i bilen, båten eller campingbilen.

 

Bruksområder ku være kartplotter, bilnavigation, medieavspiller, overvåkning/tyverialarm osv.

Hvis prisen blir rundt 3 - 4000,- er den svert aktuel for min del.

 

Edit\ Da den er tiltenkt industri miljøer - er det helt fint med 2 serielle og en parallelport. Mye måleutstyr der fremdeles bruker disse tilkoplinger.

 

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Atw: det går så og si rundt på min XP-M2400@2500Mhz, mangler kun litt ytelse så hadde den vært feilfri. På en 24" LCD med 1920*1200.

 

Og det er andre her i forumet som mener det går fint på en P-M 740.

5414556[/snapback]

 

Med de bitratene jeg spesifiserte også? Jeg mener å ha leste man sliter endel på så høye bitrater, men det går greit på lavere.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

wmv-hd er ikke ekte hd! kvaliteten er jo ræva!

alt for komprimert. jeg har ikke sett noe wmv-hd med noe særlig høy bitrate!

 

jeg har noen .yuv klipp, det er andre boller! men det klarer ikke min maskin. ikke bare må du ha en rask prossesor, men du må ha en rask disk og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...