Gå til innhold

Disconnected av Punkbuster. =s


Anbefalte innlegg

Hey... Startet og spille BF2 for noen dager siden, men ikke på internett.. Så tenkte jeg at jeg skulle starte i dag.. Jeg lastet ned den siste patchen, og installerte den og startet og spille..

Kom inn på serveren og startet og spille, så tok jeg en teamkill ved uhell da en på laget mitt og fienden drev med knivene sine.. Så skøyt jeg feil person =/

 

Så ble jeg bare plutselig disconnected av punkbuster og så prøvde jeg og joine en annen server, men det samme skjedde der også.. Så nå er jeg helt blank.. Hva har skjedd? Er jeg bannet? Kicket med ban på noen timer? eller hva?

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe

 

Last ned den og oppdater PB manuelt. Da burde den skjerpe seg!

 

Kanskje dette også er noke?

 

http://www.punkbuster.com/index.php?page=support-bf2.php

 

Friday 01.06.2006 [9:15PM]

 

Due to a glitch on our master servers, many players are getting kicked this evening for violation #80032 in error. Admins should ignore these violations. The problem has been corrected at the masters and PB servers will stop kicking for these violations as their local caches are updated over the next few minutes.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Friday 11.11.2005 [9:30PM]

 

Version 1.219 of the PB Client for BF2 has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.

 

Nei, du er ikkje banna eller kicka.... Det er punkbuster som fucker med deg!

 

Oppdater den og du er back in game again. (forhåpentligvis)

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg vet det finnes tusenvis av slike emner på internett fra før, men jeg kan får det alikevel ikke til... får denne erroren, men kan ikke forså hvorfor... noen som vet? veldig irriterende...

 

Det startet med at jeg spillte bf 2 for første gang online. jeg kom ved ett uhell til å skyte to skudd på en venn... så så jeg at det kom en vote på meg...

så ble jeg kicked grunnet vote kick. så skulle jeg gå inn på en ny server... og på alle serverene jeg har gått inn på senere har jeg fått denne erroren før jeg har spilt i 10 sec.

 

har lett mye på forum osv, men har aldri kommet helt i mål, så forsøker meg her...

 

jeg har også instalert den nyeste patchen 1.1.2 eller no sånt...

 

derretter har jeg lasta ned punkbuster.exe, og lagt den i pb mappa. når jeg har funnet spillet, og uppdatet den, står det som clientversjon og server versjon PB not installed.

 

jeg har oxo prøvd å re-innstalere spillet flere ganger

 

har lest en plass at det hjalp for dem å slette steam, kan det være en logisk forklaring på det? hvis ja, må jeg vel prøve det oxo

 

 

jeg tar imot takk med stor hjelp...

post-79688-1138906885_thumb.jpg

Lenke til kommentar

DET ER UPDATE PUNKBUSTER JEG HAR GJORT... LASTA NED PUNKBUSTER, OG LAGT INN BATTLEFIELD 2, DERRETTER TRYKKET PÅ CHECK FOR UPDATES... RIKTIG?

 

ER DET VELDIG VIKTIG AT JEG ER PÅ "HOVEDADMINISTRATOR/EIER" BRUKER, ELLER HOLDER DET AT JEG HAR BLITT SATT SOM ADMINISTRATOR I KONTROLLPANEL?

Lenke til kommentar
DET ER UPDATE PUNKBUSTER JEG HAR GJORT... LASTA NED PUNKBUSTER, OG LAGT INN BATTLEFIELD 2, DERRETTER TRYKKET PÅ CHECK FOR UPDATES... RIKTIG?

 

ER DET VELDIG VIKTIG AT JEG ER PÅ "HOVEDADMINISTRATOR/EIER" BRUKER, ELLER HOLDER DET AT JEG HAR BLITT SATT SOM ADMINISTRATOR I KONTROLLPANEL?

5542306[/snapback]

 

vel da gjør du noe feil i prossessen med å oppdatere punkbuster

og hvorfor skrive med store bokstaver?

 

kan dessverre ikke hjelpe deg, jeg hadde ihverfall ingen problemer med oppdateringen.kanskje det at du ikke er dataadministrator er grunnen. men på punkbusters hjemmesider skal det stå en bruksanvisning på hvordan man gjør det

Lenke til kommentar

nei, funka ikke:(

 

nå har jeg prøvd å re-innstalere bf på lokal administrator, og updata patchene... har oxo prøvd å update punkbuster med punkbustersetup.exe (v2.3), men det står fortsatt sånn PB not installed :cry:

 

har for øvrig oxo deaktivert NIS.

 

Nå har det foresten kommet en ny error... "no packet flow". Jeg har bare fått cd-keyen av en venn fra vestlandet fordi han ikke har internett, og spiller av den grunn bare offline, men det stod altså på ett forum at jeg av dette problemet kan være at jeg kan åpne noen porter, men siden jeg ikke har den brosjyren som følger med, vet jeg heller ikke hvilke porter jeg skal åpne (det stod p forumet at det str der). kan noen si meg disse portene, og si om det er udp,tcp eller both jeg skal velge?...

'

fortsatt takk

 

 

Edit: lagt ved ett bilde av punkbusteren min som jeg ikke fåt updatert...

post-79688-1138989856_thumb.jpg

post-79688-1138990002_thumb.jpg

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli temmelig irritert på PB. Nå har jeg igjen fått sånn som det første bildet jeg sendte...

 

Nå har jeg i allefall fått til å update både pbsetup.exe og pbweb.exe, og selvfølgelig innstalert patchene igjen etter den siste re-innstalasjonen (har sikkert kommet opp i 10 re-innstalasjoner nå)

 

kan reformatering av c-disken være en løsning? eller er det noe annet som kan hjelpe?

 

takker fortsatt for mange fine svar som har hjulpet meg litt videre, men er fortsatt ikke i mål før jeg får begynne å spille det...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

har samme problem som r2d290 samme beskjed . kompisn min spilte i går og viste ikke forsjell på vennlige og fientlige=( nå kommer den dritt besjeden opp etter 2 sekk spille tid. vet ikke hva som sjer har instalert det samme og fulgt instruksjoner.

ingentin virker. kjøpte spillet i går :cry:

 

92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature

Endret av rompesvette
Lenke til kommentar
har samme problem som r2d290 samme beskjed . kompisn min spilte  i går og viste ikke forsjell på vennlige og fientlige=( nå kommer den dritt besjeden opp etter 2 sekk spille tid. vet ikke hva som sjer har instalert det samme og fulgt instruksjoner.

ingentin virker. kjøpte spillet i går :cry:

8706412[/snapback]

 

 

 

Hei. Jeg kjøpte BF 2142 for noen uker siden, og siden da har jeg hatt problemer med punkbuster, som deg. dette er merkelig. vet ikke hva jeg skal gjøre, noen hjelp?

Lenke til kommentar

Hør her: PB har sikkert kommet med en eller annen ny update.

 

For de som kjører Vista: enkelt og greit...

 

På ikonet, høyreklikk og trykk kjør som administrator. Da funker det helt fint!

 

XP: Det aner jeg rett og slett ikke. Kan ikke huske noen "kjør som admin" på XP, beklager...

 

EDIT: Tror det her er sjette gangen jeg svarer på dette spørsmålet... :p

Endret av gizmomats
Lenke til kommentar
Hør her: PB har sikkert kommet med en eller annen ny update.

 

For de som kjører Vista: enkelt og greit...

 

På ikonet, høyreklikk og trykk kjør som administrator. Da funker det helt fint!

 

XP: Det aner jeg rett og slett ikke. Kan ikke huske noen "kjør som admin" på XP, beklager...

 

EDIT: Tror det her er sjette gangen jeg svarer på dette spørsmålet... :p

8709356[/snapback]

 

 

blir nok mere spørsmål om dette :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

du må gå inn på kontrollpanel og trykke kontroller datamaskinens sikkerhetstatus(Det står under sikkerhet) så deaktiver du det som heter "brukerkontroll"

 

jeg hadde akkurat samme problemet når jeg kjøpte ny maskin så gjorde jeg det og det har funka fint helt siden... :thumbup:

 

det er ikke punkbuster som er problemet, gjør det som jeg skrev i beskjeden over så funker alt helt fint.

Endret av yuit_atad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...