Gå til innhold

Splinter Cell 4 Double Agent Info + Screens


JulianR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ooomaaagaaaaaad!

 

Hvis det er NOEN spill som har underholdt meg er det Splinter Cell serien. Og som det sies tidligere er det en av de spill-seriene som faktisk blir bedre for hver gang!

 

SCCT var helt fantastisk! Gleder meg sinnsykt til å fyre Double Agent på 360'en min :)

5413670[/snapback]

 

WORD :w00t:

Men er en eksakt utgivelsesdato satt? :hmm:

Lenke til kommentar

Agentveteranen Sam Fisher er tilbake, men han har aldri stått ansikt til ansikt med en fiende som denne. For å stoppe et knusende terrorangrep må han infiltrere en fryktløs terroristgruppe og ødelegge den fra innsiden. For første gang noensinne får du oppleve den endeløse spenningen og de hoderystende dilemmaene ved å være en dobbelt agent. Når du infiltrerer en terrorist organisasjon i deres amerikanske hovedkvarter må du nøye overveie konsekvensene av dine handlinger. Dreper du for mange terrorister vil du avsløre deg selv. Nøler du for lenge vil millioner dø. Gjør det som må til for å fullføre ditt oppdrag, men kom deg for all del ut i live.

 

Hovedelementer:

 

• Doble oppdrag å utføre: NSA regjerings-agenter og terrorister vil kreve at du utfører motsatte oppgaver på samme tid.

• Opplev spenningen ved å være dobbelt agent: Bruk autentisk taktikk som brukes av dagens dobbelt agenter for å sabotere terroristenes planer.

• Spennende historie: Dine valg har innflytelse på hvordan historien utvikler seg, gameplayet og leder til alternative endinger.

• En verden av internasjonal kontraspionasje: Oppdrag fra hele verden, fra Asia til Afrika til hjertet av USA. Opplev ekstreme situasjoner: under vann eller i en sandstorm, gjemt bak støv eller røyk – eller hengende i en fallskjerm.

• Nytt utstyr: Mestre de seneste våpen og utstyr brukt av NSA agenter i tillegg til terrorist våpen fra svartebørsen.

• Innovativt online gameplay: Den kritikerroste flerspillerdelen fra Splinter Cell er tilbake med helt nye muligheter for hver konsoll.

Lenke til kommentar

Hei kjære Splinter Cell geeks! :p meg inkludert selvsagt hehe

 

Uansett. Her er en side til kompisen min. http://www.piczo.com/scct?g=4818664&cr=3 Han har funnet to bilder som jeg ikke har funnet. Enjoy!

 

EDIT: Disse bildene er fra PSP

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc...63/m/6871017793

Vil bare bemerke om at grafikken er like her som det var på Splinter Cell 1. Tenk da hvordan Splinter Cell blir på Xbox 360 :dribble::dribble:

Endret av Xbox lover
Lenke til kommentar
Selveste Gamereactor har sluppet preview av Double Agent nå :D  Love you guys!

Nå skal jeg lese i fred :innocent:

 

Link: www.gamereactor.no

 

Edit (etter lesing): Ikke noe nytt nei...  :hrm:  Typical...

5453489[/snapback]

Ingen bombe at gamereactor kommer med gammelt nytt. Målgruppen de sikter til er pre-pubertale 14-15 år gamle gutter. Ta en kjapp kikk på kommentar feltene i artiklene deres.

Lenke til kommentar
Selveste Gamereactor har sluppet preview av Double Agent nå :D  Love you guys!

Nå skal jeg lese i fred :innocent:

 

Link: www.gamereactor.no

 

Edit (etter lesing): Ikke noe nytt nei...  :hrm:  Typical...

5453489[/snapback]

Ingen bombe at gamereactor kommer med gammelt nytt. Målgruppen de sikter til er pre-pubertale 14-15 år gamle gutter. Ta en kjapp kikk på kommentar feltene i artiklene deres.

5457432[/snapback]

 

Når jeg så på kommentarene nå, skjønner jeg akkurat hva du mener. Ble litt tåpelig, spør du meg :ermm: Men nå får jeg bare sitte her og vente på noe NY info da.. *hint hint Ubi*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...