Medrakil Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 VG-lista er ganske midt på treet syns jeg. Noe suger, noe er litt fengende, om ikke veldig bra, og så lite som jeg hører på radio (bare på vekkerklokka om morran) rekker jeg ikke å bli helt sjukt lei av alle hitsene, bare litt... Og på mange av festene jeg har vært på er det noen kompiser av meg med oppegående musikksmak som fikser playlists etc, og da blir det ikke mer VG-liste enn strengt tatt nødvendig, samtidig som det er variert og som regel noe alle liker. SingStar synes jeg er gøy. De gangene jeg har gjort det har vært i småbrisen tilstand med gode venner, og jeg tror det er mer gøy enn med fremmede (man driter seg litt ut for hverandre, noen viser nye sider av seg selv, andre viser hvorfor man aldri hører dem synge ellers - og det er ganske gøy når han som lurte på om han skulle melde seg på Idol "fordi han ikke synger så verst scorer 500 poeng etter tilsvarende prestasjoner)
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 ,07/01-2006 : 23:54]"Hei! Jeg har Singstar! Skal vi synge litt eller?". <-- Ansiktsuttrykket mitt i samme øyeblikk. Som oftest: Enstemmig ja. 5401585[/snapback] Om det er enstemming er du også med på det. Uansett. Lei av VG-lista jeg også. Men singstar kan da være artigt til tider. 5401874[/snapback] Hehe.. Seff "enstemmig minus meg".
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hva er galt med Singstar, da? Makan til feststemningsskaper skal du leite litt etter. Funker fett i vårt House of Joy.
Veitafan Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg husker det første singstar med The Darkness - I belive in a thing called love, ikke mange som slår meg i den tror jeg, bortsett fra Justin Hawkins da . Jeg kom på andreplass i singstarcompoen på xenoxXL05, ble slått av ei jente noe som var ok. Alt i alt har jeg gode erfaringer med singstar, med det er fordi singstar er skjelden kost for meg, er jo gøy med compoer på store lan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå