spurspower Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Gigantene skal sammeslås og overtar 44 % av IM markedet! Hva synes dere om denne sammenslåing? Og er det noen som vet når dette skjer? Jeg skal hvertfall bytte til Yahoo! Messenger, er så forbanna lei msn nåå
spurspower Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 http://www.click24.no/nettguiden/sistenytt...icle1133301.ece
Blib Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Er faktisk AOL og Google store innen IM altså? Trodde MS hadde 90% jeg. Jøss. Men kan du uansett ikke bruke programmer som Trillian til å sende meldinger på både MSN og Yahoo-nettet da, per i dag? Er dette virkelig en så stor nyhet? :/
kjeklulf Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Kanskje en ide å lese artiklen før du kommer med påstander? Du får med deg mer om du ikke bare leser overskrifen. De skal ikke slås sammen i det hele tatt. Det er kun planer om å sørge for at brukere på begge platformer skal kommunisere med hverandre uavhengig av hvilken IM-klient de bruker.
Pingla Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Samarbeid og sammenslåing begynner begge på S, men har to vidt forskjellige betydninger.
spurspower Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Samarbeid og sammenslåing begynner begge på S, men har to vidt forskjellige betydninger. 5401999[/snapback] Whatever, kall det nå hva du vil...
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Whatever.. Aner vi femifaktor 10?(fra 0-15) Men fra spøk til løk: Hjelper å lese mer enn overskrift ja
spurspower Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Har faktisk lest mer enn overskriften... Bare søk litt rundt du, regner med du kan få bruk for ordet merger! Eg e så femi som du vil ha det til, helst med rosa stram t-skjorte
kjeklulf Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 ...og da sier vi takk til deg og sender deg en single i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå