Gå til innhold

Wow payment helvete!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er at dem ikke skriver noe om hva problemet er, og hvor nærme de er med å fikse det!

 

Er det så uffatelig vansklig egentlig?

 

Er garantert at 70% av all whiningen hadde stoppet.

Jeg hadde iallefall blitt glad over å vite at de jobber med saken og at de bryr seg

Lenke til kommentar

(Off Topic!) Jeg var nettopp inne på "Account Management" sidene til WoW, og la merke til "Visa - Electron" under Paymenth Method. Jeg trodde det ikke gikk ann å betale med Visa Electron jeg, eller er det bare jeg som ikke har fulgt med i det siste? :( Noen som har prøvd dette ut?

Endret av Sykkel
Lenke til kommentar
Lol Nstin, snakk om drastiske metoder da... får ikke spille 24. timer, så da slutter du helt? ... tåpelig du er a.

5406356[/snapback]

 

Faen snakker du om a?

 

Det har gått langt over 24 timer! Og de idiotene har ikke engang klart å poste noe som helst om hva de gjør eller hva som er problemet.

 

Blizzard sin customer support sucks! Er så dritt lei de evneveike hjernedøde kakkerlakkene der *tråkkepå!*

Lenke til kommentar
Lol Nstin, snakk om drastiske metoder da... får ikke spille 24. timer, så da slutter du helt? ... tåpelig du er a.

5406356[/snapback]

 

Faen snakker du om a?

 

Det har gått langt over 24 timer! Og de idiotene har ikke engang klart å poste noe som helst om hva de gjør eller hva som er problemet.

 

Blizzard sin customer support sucks! Er så dritt lei de evneveike hjernedøde kakkerlakkene der *tråkkepå!*

5406382[/snapback]

Take a chillpill, Bill!

 

Slike problemer forekommer. Feil gjøres. Slik fungerer vår verden. Vært kjedelig om alle skulle reagert som deg hele tiden. ;D

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Kontoen min var fryst i en uke. Fungerte igjen i dag morgest.

5406520[/snapback]

Hvor mye hater du blizzard nå?

5406562[/snapback]

 

Nå har jeg jo wow igjen så jeg hater dem ikke. Hatet dem ikke tidligere heller. Jeg var litt irritert, men.

5406818[/snapback]

Det er vel fordi du har sunn fornuft og kan begrense deg.

Det er kvaliteter vi ikke kan forvente av alle. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...