Gå til innhold

Spørsmål angående Darkmoon Farie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får man darkmoon farie tickets? å hvor er darkmoon farie i det hele tatt. har skjønt det er i Goldshire eller i området, men er det der hele tiden eller er det bare i perioder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les hva som skrives av vakter og andre NPC-er, da! Den er rett utenfor Thunder Bluff, dette fikk jeg vite ved å lese litt mer enn akkurat det man trenger for å få den questen som skal gi deg biletter eler hva det var.

Skrevet

EPL kan godt hende, men lowlvls skulle kunne ffå tak i det hørte jeg, så det er vel ikke bare EPL. Det som dropper av flaggermusene var til noe du skal levere inn men tror ikke det var tickets. kompis av meg sa han skulle farme sånne!!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Når er darkmoon oppe igjen?

Skrevet

hvordan få tickests:

f.eks levere det "ditt" yrke kan levere, som f.eks meg som LW leverer 8rugged armorkits for å få 20tickets tror jeg..

ingenting som darkmoon kan levere som jeg ikke kan få lett selv uten å farme, så jeg lager armorkits til roguene og hunterene i guilden, siden de vil ha kjedet.

Skrevet (endret)

Jeg bare pratet med en Darkmoon Faire Barker som gikk opp og ned utenfor AH i Orgrimmar, så fikk jeg 5 gratis billetter. Han kunne jeg også spørre "Where is DMF?"

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...