Gå til innhold

Zalman CNPS7000B-AlCu CPU Kjøler


zeLL91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger ny CPU kjøler til Socket A/462 og da kom jeg borti den her og lurte på om den er noe særlig  ;)

 

Kjører en Boxed vifte på AMD Sempron 2200+ 1.5GHz som går i 4000 RPM og bråker for mye etter min smak  :hmm:

 

Noen som kan si litt om Zalman CNPS7000B-AlCu?

 

Får den jo til kun 276,- på Datakjeden.no som ligger her i byen  :)

5393348[/snapback]

 

Har brukt nesten den samma kjøleren på dama sin maskin, bare at hun har den i rent kobber. Funker gull den, hvis det går greit at temperaturen ligger på ca 60.

 

Det følger med en slik variabel motstand, så jeg har skrudd vifta helt ned på minimum og da hører jeg ikke vifta, men som sagt blir temperaturen litt høy, Dette er på en P4 2.8 GHz.

Lenke til kommentar

Har hatt den selv i halvannet år, den kjøler min P4-2.8C @ 3.5 GHz ganske bra. Ligger på en rundt 46-47 grader ved full last, vel å merke så lenge du holder den ren og pen. :)

 

Jeg kjører den på flatt jern hele tiden, siden støy ikke plager meg så mye. Men hadde jo ikke vært noe problem å skru ned hastigheten, for den hadde jo klart å ta unna varmen uansett.

Lenke til kommentar
Trenger ny CPU kjøler til Socket A/462 og da kom jeg borti den her og lurte på om den er noe særlig  ;)

 

Kjører en Boxed vifte på AMD Sempron 2200+ 1.5GHz som går i 4000 RPM og bråker for mye etter min smak  :hmm:

 

Noen som kan si litt om Zalman CNPS7000B-AlCu?

 

Får den jo til kun 276,- på Datakjeden.no som ligger her i byen  :)

5393348[/snapback]

 

Har brukt nesten den samma kjøleren på dama sin maskin, bare at hun har den i rent kobber. Funker gull den, hvis det går greit at temperaturen ligger på ca 60.

 

Det følger med en slik variabel motstand, så jeg har skrudd vifta helt ned på minimum og da hører jeg ikke vifta, men som sagt blir temperaturen litt høy, Dette er på en P4 2.8 GHz.

5393830[/snapback]

 

Gjør som dama hans.. Kjøp den i kobber.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...