Gå til innhold

Hvem har flest høyest level karakterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke mange gode som meg i WoW her tydeligvis, spesielt når man

spør hvorfor to av hver klasse - > high end dungeons / pvp.

Eksempel:

Priest - bygget for healing.

Priest - bygget for shadow.

5391960[/snapback]

Nei det er klart, hvorfor bruke gull på respec når du bare kan ta deg 10 dager sammenhengende spilling og lage en character til? Du må være god, altså.

5391965[/snapback]

"Resetting talents. It costs 1 gold for the first time you reset your talent points, 5 gold the second time, and eventually goes up to 50 gold. You can continue to "respec" for 50 gold after that. So if you don't like your talent choices, you don't have to restart a new character completely, but it is preferable to find what you want early on. Plan well."

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=306

3 dager med HED, og la oss si det samme med PvP, skal vi se..uhm det skulle bli sånn ca 300g på en uke. Nei, jeg vet ikke hva intelligens er jeg. Vet du??

5392071[/snapback]

Huff nei, jeg er stokk dum. Alle som "er smarte" og "er gode i WoW" lager to level 60 characters av hver klasse for å slippe å bruke gull på respec, selvfølgelig. Beklager min uvitenhet! Du må ha mye fritid du kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 60 warrior, 60 rogue og snart enda en 60 rogue (53 atm) :)

Grunnen til at jeg har 2 rogues, er at jeg hater PvE-servere med 80% alliance og 3 timers ventetid til AB. Dessuten synes jeg night elf male er femi, og liker trolls mye bedre.

Skrevet
Ikke mange gode som meg i WoW her tydeligvis, spesielt når man

spør hvorfor to av hver klasse - > high end dungeons / pvp.

Eksempel:

Priest - bygget for healing.

Priest - bygget for shadow.

5391960[/snapback]

Nei det er klart, hvorfor bruke gull på respec når du bare kan ta deg 10 dager sammenhengende spilling og lage en character til? Du må være god, altså.

5391965[/snapback]

"Resetting talents. It costs 1 gold for the first time you reset your talent points, 5 gold the second time, and eventually goes up to 50 gold. You can continue to "respec" for 50 gold after that. So if you don't like your talent choices, you don't have to restart a new character completely, but it is preferable to find what you want early on. Plan well."

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=306

3 dager med HED, og la oss si det samme med PvP, skal vi se..uhm det skulle bli sånn ca 300g på en uke. Nei, jeg vet ikke hva intelligens er jeg. Vet du??

5392071[/snapback]

Huff nei, jeg er stokk dum. Alle som "er smarte" og "er gode i WoW" lager to level 60 characters av hver klasse for å slippe å bruke gull på respec, selvfølgelig. Beklager min uvitenhet! Du må ha mye fritid du kanskje?

5392109[/snapback]

Helt i orden. Intelligens er nok ikke din sterke side.

Skrevet

3 mages? En Arcane/frost mage eier i pvp og i instances.. Om du vil være fire kan du bare bruke arcane missiles om du tar subt. med litt% minus i threat anyways.. 2 mages = idiotisk 2 warriors = kan være smart 2 rogues = pointless (daggers eier i pvp oxo) osvosv

Skrevet

Jeg har absolutt ikke noe imot å ha 2 av samme klasse, respecs er et mareritt, og jeg kan garrantere at du levler den andre til 60 omtrent lynkjapt, siden du allerede har levla den klassen til 60.

Skrevet

5392265[/snapback]

Nei, det er jo såklart smart å kaste vekk mangfoldige dager på å gjøre noe man har gjort tidligere på nytt, for å ikke snakke om hvor rasende festlig det må være! Nok en gang, beklager min uvitenhet.

Skrevet

5392265[/snapback]

Nei, det er jo såklart smart å kaste vekk mangfoldige dager på å gjøre noe man har gjort tidligere på nytt, for å ikke snakke om hvor rasende festlig det må være! Nok en gang, beklager min uvitenhet.

5392652[/snapback]

God dag mann hostesaft.

Skrevet (endret)

Vel, skal ikke skryte på meg å ha spilt opp alle sammen, men har vel :

60 tauren druid (min main) - Skullcrusher

60 rank 11 undead mage - Magtheridon

60 dwarf paladin - Burning Blade

50 NE hunter

45 Tauren shaman

Og en god del flere rundt og under lvl 40.

edit:

Hmm server ja... husker bare for de som er på lvl 60

Endret av SBS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...