pertm Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det er så mange spill jeg har vært borte i siden ja jeg husker ikke helt. Civilization IV - Siste spill i den beste spillserien jeg har spilt Master og Orion II - tilsvarende Civilization, men i rommet, bare synd IIern var noe dritt Civilization II - Muligens det mest nyskapende spillet i Civilization serien Age of Empires II - nydlig spill som er ganske historisk korekt Starcraft - Dette er et riktig bra startgi spill i rommet der hver art må spilles på forskjellige måter Age of Empires III - muligens bedre enn AoEII Alpha Cenauri - Strategi spill med utrolig mange varianter av enheter siden man bygger dem av komponeneter.
MonaR Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det beste spillet jeg har spillt, er vel seff tetris i svart-hvitt
Nimrad Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Tror dere har glemt et veldig viktig spill, Elma. De beste spillene jeg har spilt: - ElastoMania - Monkey island 1 og 2 - Day of Tentacle - NFS: underground(1-ern på PS) - AoE III(Utviklerne av dette spillet har gjort en utrolig bra jobb og klarte faktisk å overgå AoE II etter min smak!) - WarCraft 2(Liker dette MYE bedre enn nr. 3. Det nye som kom med heroes og sånt likte jeg ikke. Liker taktikken å bygge opp en stor hær og ikke røre på seg før du har en svær hær og kan knuse motsanderen. Det gikk ikke på WC3 for der må man ut å sloss med en gang for å lvl-e) Har helt sikkert glemt noen, men disse er de jeg kommer på. (redigert 2 ganger og lagt til 2 spill) Endret 3. februar 2006 av Gryxor
sxxxe83 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Uten tvil: Zelda: A Link To The Past 5418524[/snapback] Som om jeg skulle ha sagt det selv =) Helt klart det beste EVER. For de litt mer spesiellt interesserte, sjekk ut: SpeedDemosArchive, alt er utført på orginale konsoller (stemmer det, ingen emulatorer her nei) The Legend Of Zelda A Link To The Past Best time: Single-segment 1:39:47 by Mike 'TSA' Damiani, done on 27.06.05. (Verdens rekorden ?) Jukse metoden med emulator, Tool assisted game movies SNES Zelda: A Link to the Past (USA) in 1:20:16 by Darren Smith (aka. flagitious). (dere som kan alfabetet finner frem til Zelda=) Endret 5. juni 2006 av sxxxe83
xersess Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 vell om vi prater om pc spel og, så vill eg sei black and white 2, runescape (avhengihet), elastomania, fable, osv... men black and white 2 er det beste!
xersess Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 glemte nesten, delta force 2, heroes II, might and magic IV, age of empires II
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Uten Tvil Zelda Ocarina of time vell om vi prater om pc spel og, så vill eg sei black and white 2, runescape (avhengihet), elastomania, fable, osv... men black and white 2 er det beste! 6248267[/snapback] spiller du enda Runescape?
Landeplagen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Ok. Nintendo 64: THPS1 Banjo-Kazooie Banjo Tooie Goldeneye64 Perfect Dark Xbox: Halo (begge) PGR2 PC: Heroes 3 Sam and Max etellerannet DOTT: Day Of The Tentacle Nintendo: SMB1 og 3 Amiga: Paperboy Ski or Die Men best på denne lista av fabelaktige spill, må vel være... BANJO-KAZOOIE PERFECT DARK 5433007[/snapback] Oppdatert liste Endret 5. juni 2006 av GameMaker
da_weed Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Dette er en topp 5 liste over spill jeg har sløst vekk mest tid på, og ser derfor på disse som mine favoritter: Grand Theft Auto (1998) Monkey Island 2: LeChuck's Revenge (1991) Need for Speed III: Hot Pursuit (1998) The Sims (2000) Grand Theft Auto III (Playstation2, 2001)
Tore Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 !. STUNTS .! Husker jeg satt i dagevis, ikke bare kunne man kjøre men man kunne BYGE baner selv.! var jo et utrolig avansert spill...! Av nyere tid så blir det HL2, egentlig det meste på nye Sourse-motoren... Konsole så har jeg brukt mest tid på Grand Turismo 3 A-spec på PS2... Å da er det snakk om MYE tid...
Poor Leno Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 !. STUNTS .! Husker jeg satt i dagevis, ikke bare kunne man kjøre men man kunne BYGE baner selv.! var jo et utrolig avansert spill...! Av nyere tid så blir det HL2, egentlig det meste på nye Sourse-motoren... Konsole så har jeg brukt mest tid på Grand Turismo 3 A-spec på PS2... Å da er det snakk om MYE tid... 6248454[/snapback] Unnskyld.... Hadde jo helt glemt Stunts! Husker jeg spilte det når jeg var meget liten, og bare det å kræsje var en liten tragedie! Kom også på at jeg spilte "SR" en del! Mange av dere husker det kanskje bedre som Street Rod...
3000 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) 1. halo spillene. 2. pgr 3 og GTA s andreas. 3. metal gear solid 1 på ps. 4. nfs hot presuit/ most wanted. 5. far cry instincts predator. pluss mange fler Endret 5. juni 2006 av 3000
Tiidus Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 1. Final Fantasy X 2. Metal Gear Solid:Solid Snake 3. Age of Empires 2 4. Crash Bandicot (Eneste gangen jeg har sett fattern ikke spise middag, favoritten hans!) 5. Grand Theft Auto III Og selfølgelig de andre FF spillene, men da hadde lista blitt så lang
Ulf Isaksen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Må nesten ha med Operation Flashpoint også Var fantastisk oplevelse å spille coop på det.
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) -Sensible World of Soccer -Heroes of Might and Magic 1 -Baldur's Gate 1 -Grand Theft Auto 1 -Sim City -Stunts -Civilization 1 -Zelda: A Link To The Past -Grim Fandango -SMB 1 & 3 -Diablo 1 -Prince of Persia -Tyrian Hmm sikkert en del jeg har glemt, men det er i hvert fall de beste spillene jeg har spilt i forskjellige sjangrer og platformer. edit: la til et par til Endret 5. juni 2006 av SBS
thomassit0 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) half life 2 & episode one far cry gta 3 & vc & san andreas final fantasy 7 diablo 2 UT Splinter Cell Chaos Theory Endret 5. juni 2006 av 2mass
O.J Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) The Legend of Zelda - The Ocraina of Time :love: ikke diskuter engang På andreplass har jeg Final Fantasy IX ps: fikks sjukt lyst til å prøve Zelda: A Link To The Past. vanskelig å finne spillet med emulator Endret 5. juni 2006 av O.J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå