Gå til innhold

Hva er en RP server?


Anbefalte innlegg

heh, jeg gjorde det med den første characteren min...  jeg er mer fascinert av verden rundt WoW enn selve spillet

 

(leste også gjennom alt av bøker i Baldur's gate 1&2 når jeg spillte dem, selv om jeg visste det meste som stod i dem fra før  )

 

Ja...akkurat det du gjør der er jo bare kult det. Wow som fantasy er spennende og kult.

 

Min reaksjon er mot folk som spiller andres unger, eller spiller at dem aldri kan løpe pga dem er slått hardt i bordet som barn eller noe (gud forby). Det er nettopp slik usunn rollespilling hvor man spiller noe som ikke har med wow verden å gjøre at jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ser jeg ikke noe problem med. du spiller en særegen person, og i en værden der alle har nøyaktig samme kroppsfigur og som oftest like klær, så er personlighet en av måtene å gjøre seg bemerket på... Det viser bare at man har litt kreativitet og særegenhet, og er på ingen måte usunnt.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

med tanke på den gjennomsnittlige levealderen til f.eks. night elves (okei, den var evig inntill nylig), så er det egentlig ganske rimelig å tenke at X antall characters er sønnene og døtrene til X antall andre characters... så lenge de ikke såringer rundt og later som de er 5år...

Lenke til kommentar

Trives som oftest best på rp servere, øter som oftest mye mer hyggelige å modne personer der. Føles hvertfall slik, jeg er ikke noen veldig stor fan av super power lvl, grind etc Jeg er ikke en skikkelig hardcore spiller med andre ord?! Jeg har spilt mye rollespill med terningenr og slikt, og det høres jo veldig fristende og spennende ut med rp servere i mmorpg. Men wow har et stort problem, det er så utrolig lite lakt opp til rp i spillet at det funker veldig dårligt for min del. Men føler jeg slipper unna mangen super hardcore power lvlers i slike servere, gjør at jeg trives bra der :) Jeg HATER så ufattelig mye at mmorpg nå til dags, hvertfall mangen av dem, gir oss ca 5-6 måter og se ut på, og thats it. Slik hver pokkers person ser lik ut :(

 

Angående hvordan gnomer er, er min oppfatning noe annerledes en din Killerquo. I de aller fleste fantasi verdener der det finnes gnomer er de oppfinnsome, og full av latter og kanskje "dårlig" humor, jeg har aldri lest sett eller opplevd at en gnom har vært arrogant, den jobben fikser alvene bra :)

 

Forstår godt av rp'ing i wow kan virke sært, og noe unormalt. Men det man ikke helt kjenner til og har prøvd, er man ofte skeptisk til :) Men jeg er vel egentligt litt negativ til rp'ing i wow, det fungere så dårligt, synes jeg :\

Lenke til kommentar
Forstår godt av rp'ing i wow kan virke sært, og noe unormalt. Men det man ikke helt kjenner til og har prøvd, er man ofte skeptisk til :) Men jeg er vel egentligt litt negativ til rp'ing i wow, det fungere så dårligt, synes jeg :\

5389414[/snapback]

Jaja...spilt på Earthen Ring? Vi har en skikkelig innvevd historie der...må være iallfall tohundre med i den eller no. Flere guilds og greier som driver og "purger" og "corrupter" Stormwind og verden og masse slikt. Går ikke så bra for oss paladins og holy priests...innbyggerne er ignorante til warlocks og sånn...de klapper og ler når infernals blir summoned. Vi kjemper en god, men langsom kamp. :love:

Lenke til kommentar

RP er kjempekult det, men mange blir litt teite når de skal finne på story til karakteren sin. En stund så har Stormwind vært det eneste stedet hvor man kunne RP'e. Nå har mange flytta rundt etter at AH ble tilgjenelig overalt. *grøss* Tror snart at Darnassus er det eneste stedet med RP. Alle andre er jo forpesta av folk som err så "l33t".... Men det verste er at folk har begynt å godta hordies utenfor Ironforge, og de blir sinte på RP'ere som dreper de, siden de hordsa er "gode". Argh! Kan forstå noen, men de har jeg RP'a selv med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...