nordemoniac Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei! Kjøpte nettopp en Nokia 3230. På en lapp som fulgte med mobilen, så sto det at jeg skulle installere fra minnekortet på 32MB. Jeg har satt inn kortet, men når jeg går inn til menyen står det ikke noe om å installere?... Står at jeg skal velge programfilen...
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Instalere kva? Har samme mobil sjølv. På minnekortet er ein del program forhåndsinstalert.
nordemoniac Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Instalere kva? Har samme mobil sjølv.På minnekortet er ein del program forhåndsinstalert. 5384857[/snapback] Nei...det fulgte med en lappe i eska til mobilen; "Gå innpå meny, velg verktøy, filbehandling, trykk høyre for å velge minnekort, og marker programfilen, trykk velg og installér" sto det... Jeg finner ingen installér... Og tror heller ikke det er noen program forhåndsinstallert?, er bare masse tomme mapper som "annet, bilder, Lydlikk, muvee, og Videoklipp". Også er det en som heter "uploader.dat" og en som heter "8474747v1.0.dat" eller noe sånt... Og når jeg går innpå Temaer, så er det bare nr. 2 og 3 som virker, Series 60 og Theme 1 er helt hvit... Hva er det som gjør dette?
tom-ass Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 dette er helt ukjent for meg, og jeg har også slik tlf.
snubbel Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Virker som om telefonen du har fått ikke er ferdig satt opp fra leverandør, eller er blitt formatert uten å få inn customiseringen/tilpasningen. Gå tilbake til forhandleren og be dem sette den opp riktig eller bytte til en ny. -snubbel
smoker2 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hey Du må vel finne ikonene for det programmet du vil instalere og trykke på det og velg åpne.De finner du ved å åpne meny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå