Gå til innhold

EA bannet BF2 kontoen min? *Løst (MEGATABBE)*


Anbefalte innlegg

Hei.

For en stund siden var jeg litt dum. Jeg hadde lyst å prøve den expansion pakken Special Forces før jeg kjøpte den, så jeg lånte det av en kamerat som hadde lastet ned en pirat versjon av spillet med en falsk cd-key :blush: .

Jeg har kjøpt Battlefield 2 for en stund siden siden, og lagd meg en konto der jeg har skaffet meg ganske mange poeng på.

Jeg installerte piratversjonen av Special Forces og brukte min egen konto for å loggen på :blush: . Etter en liten stund fikk jeg opp en melding om at jeg brukte en falsk cd-key, og da slettet jeg Special Forces sprenstraks.

Ca. 30 min senere startet jeg Battlefield 2 og logget på brukeren min og spillt en stund på internett.

Morgen etter startet jeg Battlefield 2 igjen for å spille litt. Da jeg prøvde å logge på brukeren min fikk jeg nesten med en gang opp en melding som sa noe sånt som "Server refuse access". Jeg prøvde å lage nye bruker, men det funket ikke så jeg regner med at EA "bannet" Battlefield 2 cd-keyen min.

Nå har jeg kjøpt både Battlefield 2 og Battlefield 2: Special Forces på nytt, og jeg var innom bf2s.com og sjekket om brukeren min fortsatt var der, og det var den.

 

Spårsmålet mitt er som følger: kan jeg bruke brukeren min uten at de "banner" de nye orginale cd-keyene mine?

 

Takker for svar :)

Endret av Mp5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å logge på nå, men jeg får fremdeles opp meldingen "The server refused connection". Når jeg prøver å lage en ny bruker får jeg opp samme meldingen.

Noen som vet om EA blokker IP-er?

 

Hvem må jeg sende mail til for at de skal un-banne meg?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å logge på nå, men jeg får fremdeles opp meldingen "The server refused connection". Når jeg prøver å lage en ny bruker får jeg opp samme meldingen.

Noen som vet om EA blokker IP-er?

 

Hvem må jeg sende mail til for at de skal un-banne meg?

5383926[/snapback]

 

Tror ikke EA har bannet deg i det hele tatt. "The server refused the connection" er heller problemer med linja di vil jeg tro. Firewall? Antivirus? Drivere? Noe ødelagt hardware? Har søstra di bitt over den trådløse nettverkskabelen din?

Lenke til kommentar

Ingen problemer med linjen ihvertfall, og tror ikke at søsteren min har bitt over linjen heller ;) . Har ingen firewall, har Norman antivirus, men tror ikke det gjør noe. Grunnen til at jeg tror at jeg er bannet er at jeg prøvde å koble meg til en internett server og da fikk jeg opp meldingen om at cd-keyen var falsk. Dagen etterpå fikk jeg plutselig opp meldingen "The server refused the connection". Har sendt inn en melding til EA support team.

Lenke til kommentar

Eg har akkurat gjort den største tabben i historien. Eg har akkurat funnet ut at det var programmet PeerGuardian 2 som blokket ipen til EA sin account server :wallbash: . Og jeg har også akkurat sendt en mail til EA supporten om at jeg hadde brukt et piratkopiert spill og ga dem ipen og bf2 brukeren min og bedt dem så pent jeg kan om å ikke banne meg :wallbash::wallbash: . Jeg har også kjøpt et helt nytt battlefield 2 spill :wallbash::wallbash::wallbash:

 

Siden de ikke har bannet meg før, gjør de det nesten grantert nå.

 

Ærlighet varer lengst er noe tull!

Endret av Mp5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

jeg er imponert! :=)

 

..jeg kjøpte og SF expansion pakken, men må si at jeg ikke likte noen av brettene egentlig. jeg endte opp med å bare spille de vanlige bf2 brettene, i tillegg til SF våpen da..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke blitt bannet ennå ihvertfall.

Jeg kommer til å sende en melding hvis jeg får noen interesange melding fra support teamet.

5386285[/snapback]

He he.. Stakkars deg, du hadde vel endel points på den kontoen også?

 

Hvis de sender svar tilbake får du si det var en spøk!! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...