Gå til innhold

Vilken bærbar vil dere anbefale?


pellefant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av egen og folk jeg kjenner sin erfaring kan jeg anbefale Dell og Toshiba. Dell er nok best, men koster litt mer. Toshiba er billig og man får mye for pengene. Begge merkene er stabile og gode maskiner, og support er ikke noe problem.

Fujitsu Siemens bør du imidlertid holde deg unna - disse maskinene er nokså dårlig sammensatt, og ytelse og funksjonalitet står noe tilbake for merkene jeg har nevnt ovenfor, til tross for at Fujitsu Siemens-maskinene ofte har bedre spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Har selv en 4150 (1,9), og den kan anbefales.

 

Eneste jeg har å klage på er at vifta går hele tida. Ellers topp maskin med bra ytelse. Ikke så galt dyre heller. Den dyreste av anbefalte maskiner havner vel i overkant av 20000 men 1 års CAR.

 

ATI 7500C - fikk ca 3400 3Dmarks (SE)

 

_________________

Pragmatisk idealist..... :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: m-kane på 2002-09-08 23:45 ]

Lenke til kommentar

Dell er nok IKKE best tror jeg .. Dell kan enkelt konfigureres slik du selv vil, men er blitt for dyr. Toshiba har generelt langt bedre kvalitet på maskinene sine, samme går for de fleste andre merker. Billig-maskinene til Fujitsu-siemens er som dere sier kanskje ikke å anbefale, men går du for lifebook-sereien (f.eks E-7110) er nok det en meget godt maskin.

 

Selv vil jeg anbefale en Compaq EVO 800V eller C, eller evnt. en Zepto 2002.

Dell 8200 er alt for stor, og har tilsynelatende altfor stor feilprosent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...