Gå til innhold

Patch Faild, Blackscreen, pach 1.12 vil ikke...


Anbefalte innlegg

Ja jeg tror jeg har fått full pakke når det gjelder problemer i detta spillet.

siden første patch'n kom fikk jeg patch faild og jeg måtte legge det inn ''manuelt'' som forklart i flere tråder. noe som fungerte utmerket.

så kom patch 2. dafungerte det ikke på noen av måtene og jeg ga opp.

samme med patch 3.

 

så kommer 1.12 og jeg prøver igjen.

jeg får selvfølgelig patch faild og derfor legger det inn manuelt ved og starte patch- innstall for så og åpne %temp% og flytte over de 12 filene.

det er sikkert mange her som kjenner igjen den måte.

 

men når jeg gjør dette med 1.12 og deretter trykker på patch.exe så kommer dos-vinduet opp og der står det noe som ''finner ikke dir og lagre i'' og ingenting mer skjer.

så da prøvde jeg og kjøre 1.03, og da så jeg at det fulgte med to ekstra filer som jeg måtte flytte over., kjørte så igjen 1.12 og da startet den. alt så greit ut.

Men så kommer blackscreen når jeg skal kjøre spillet. ( spillet loader litt, det bilde med tanksen kommer opp, skjermen blir svart i noen sekunder, for så og hoppe ut i windows igjen )

 

jeg har et G-Force 6600GT kort som skal være kompatibelt med BF2.

jeg har prøvd og gå inn i icon fila og bytte til 4 på verdiene som vist i en problemløsertråd her inne.

 

men ingenting funker.

og innstalerer jeg BF2 på nytt, ja så må jeg jo legge inn patchen på nytt. og da kommer samma greia med først må legge inn 1.03 for at 1.12 skal starte. etc.

 

noen som har noe peil her inne?

og ikke kom med innlegg som ''funka for meg''

har søkt rundt på forumet, men finner ikke flere tips eller råd.

 

hjelp!

Endret av Haakon_A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...