Gå til innhold

4 hull i bunnkortet?


KAO

Anbefalte innlegg

Det står 'skrevet' for Alpha PAL 8045 og Zalmann CNPS-5005 CU :•NB: Hver oppmerksom på at denne viften kun kan monteres på hovedkort med fire hull rundt CPU sokkelen

 

Og når jeg har tenkt å kjøpe Abit KR7A, så står ikke dette registrert inne på listene over kort som passer.

 

Jeg finner ikke heller noen info på Abit's hjemmesider, heller ikke i user manualen for kortet, http://ftp2.abit.com.tw/download/manual/en...h/kr7a-raid.pdf

 

men det står; We strongly recommand you to buy a heatsink with three holes in the fix plate. This will provide the best stability and won’t cause the Socket fix hooks to be broken or damaged.

 

Ingenting mer om hva disse hullene skal brukes til..... Er det noen som forstår dette?

 

Er det 4 hull rundt CPU sokkelen på alle (KR7A) hovedkort?

 

Hilsen gamlingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-03 12:19, gamlingen skrev:

Det står 'skrevet' for Alpha PAL 8045 og Zalmann CNPS-5005 CU :•NB: Hver oppmerksom på at denne viften kun kan monteres på hovedkort med fire hull rundt CPU sokkelen


Og når jeg har tenkt å kjøpe Abit KR7A, så står ikke dette registrert inne på listene over kort som passer.


Jeg finner ikke heller noen info på Abit's hjemmesider, heller ikke i user manualen for kortet,


men det står; We strongly recommand you to buy a heatsink with three holes in the fix plate. This will provide the best stability and won’t cause the Socket fix hooks to be broken or damaged.


Ingenting mer om hva disse hullene skal brukes til..... Er det noen som forstår dette?


Er det 4 hull rundt CPU sokkelen på alle (KR7A) hovedkort?


Hilsen gamlingen






 

Alpha ribben er såpass stor at den tørr jeg ikke å garantere for, men Zalman passer på alle hovedkort (socket A) med 4 hull rundt sokkelen.

Abit pleier å følge AMD standarden, så jeg tipper at Alphaen også passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...