Gå til innhold

GTA San Andreas Problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har spilt dette spillet på pcen en stund nå. Men plutselig en dag kom jeg ikke inn på det. Det starter opp helt fint og jeg kommer inn på menyen, men da jeg skal starte et new game eller loade et, så går det ut i windows igjen og det kommer en feilmelding:

"gta_sa.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

vet noen hva dette kan være? har jo virket før..hmm

:hmm:

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

har det samme probleme.. kommer inn å bynner å loade så hopper spillet ut til windows.. men med meg kommer det ikke noe feil melding! :dontgetit:

• 6 måneder senere...
Skrevet

-----------------------------------------------------------------

Hei

Har spilt dette spillet på pcen en stund nå. Men plutselig en dag kom jeg ikke inn på det. Det starter opp helt fint og jeg kommer inn på menyen, men da jeg skal starte et new game eller loade et, så går det ut i windows igjen og det kommer en feilmelding:

"gta_sa.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

vet noen hva dette kan være? har jo virket før..hmm

-----------------------------------------------------------------

Det jeg tror er at du har en piratkopiert gtacd.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Skrevet (endret)

almir0:

1: Jeg tror han vet best om han ha cracket eller ikke.

2: Du hjelper ham faktisk til å fikse et piratkopiert spill så vidt vi vet og det er imot rettningslinjene.

Det er dessuten åpenbart at du har piratkopiert selv.

*Rapportert*

Endret av Acolyt3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...