Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye * når...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok meg selv i å trykke inn "tommelknappen" på lenestolen når jeg skulle prate.

Har mic-knappen på Ventrilo på tommelknappen på musa og etter timesvis med WoW over lengre tid, med tilsvarende snakking på Ventrilo, så ble det like naturlig som å pirke sårskorpe.

Skrevet

... Når man snur seg i spillet, hvis du skal se på noen i real-life :p

Det har skjedd meg flere ganger. Mamma kom inni rommet på venstre side, så jeg prøvde å snu meg den veien på CS, da jeg spilte det.

Skrevet

Tja, har ikke noe med gaming å gjøre, men den er litt morsom uansett:

...Når man ser på TV, så kommer noen og babler på siden, så retter man en fjernkontroll mot dem og trykker mute. ^^

Skrevet

Jeg satt og spilte Stratego med en kompis forleden dag, Stratego foregår i Napoleonskrigene og er et brettspill. Når han har greid å ta innersvingen på offensiven min så skriker jeg på lillebruttern som driver og leker med fly fordi han ikke sendte inn luftstøtte :blush:

Skrevet
hmm, ja

var på et lite LAN for en stund siden med noen venner. vi spilte CS (den gamle versionen) jeg var terrorist på DE_nuke eller hva den nå enn heter.  vi kommer oss til den døra inn til hoved bomberommet, der jeg går ut i den container saken og komme meg ut i selve rommet før jeg stikker inn den døra for her var ingen og plaffe. men der stitter alle mine 4 terrorist venner utstyrt med sg commando riflen eller hva den heter :p og skyter med ned til 4 HP og så med som jeg var i spillet gikk det utover tastaturet mitt. Det tok lang tid og plukke opp alle tastene. Og ja jeg har nytt keyboard nå  :) om jeg ikke forklarte dette helt mongo skulle dette gi mening, hvis noen husker hvordan DE_nuke så ut da :p

5422202[/snapback]

En venn av meg har ett eget gammelt tastatur ved siden av - så ødelegger han ikke sitt nye tastatur =p bare ett lite tips ;)

Skrevet

jeg hadde akkurat kjøpt gamecube og mario kart. spilte tydeligvis altfor mye, for etter at jeg sluttet å spille så jeg skilpaddeskall som kom farende overalt :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...