Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye * når...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enda en ting skjedde i dag!

Det er en jente i 8A på skolen vår, som jeg litt forelsket i (;)), hun heter Marielle. I det jeg kom opp på skolen i dag og skulle si "Hei Marielle," sa jeg "Hei Alyx!"

Nok et bevis på at en overdose av Half-Life 2 og 3 timers søvn før skolen ikke passer sammen ;)

5378391[/snapback]

Haha, på tide med en avkobling! :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
i det siste har cs 1.6 gått veldig utover sovinga :/ spiller vaneligvis til kl 01.00 før jeg ser en 2 timers film på ShowTime og legger meg. så er det opp igjen kl 08.00 :(

5390907[/snapback]

slapp av det er helt normalt (tror jeg, håper jeg) :D

men hvorfor i h***** ser du på showtime filmene

er som regel dritt dårlige der :hmm:

Skrevet
hehe, satt i klasserommet på skolen og  så ut mot veien mens jeg tenkte : Dæven for en bra grafikk :p litt flau over den egentlig.

5405432[/snapback]

den har jeg og hatt.. satt på dass på jobben.. blå malingen på veggene er snodig.. for når lyset treffer det, ser det 100 likt et spill... ser ut som HDR og Sm3.. da satt jeg og tenkte.. fy faen hvor bra det kan bli!

Skrevet

Var på et lan med noen kompiser så var det rundt 8-9 tiden på morningen og vi hadde døgna 2 døgn, da begynte han og skrike sykt høyt om at alle var noobs og de burde lære seg og skyte bedere. Han satt og spillte Delta Force Online :p. Senere da gjorde jeg akkurat det samme bare med cs. Hadde virkeligt glemt alt rundt meg og satt og pwna alle folka mens jeg skreik ut....

Skrevet

LAN er det aller største fellene som finnes, spesielt om du velger å ikke sove for fem flate øre.

Et LAN jeg var på hadde jeg ingen valg, måtte være våken i 3 døgn. Da jeg kom hjem, satte jeg sammen maskinen. Mens jeg holdte på, kom mora mi inn, og jeg skvatt som fan og gaula "Hælvettes noob" :p

Ho skjønte ikke "noob" men første ordet skjønte hun alt for godt.

Skrevet
LAN er det aller største fellene som finnes, spesielt om du velger å ikke sove for fem flate øre.

Et LAN jeg var på hadde jeg ingen valg, måtte være våken i 3 døgn. Da jeg kom hjem, satte jeg sammen maskinen. Mens jeg holdte på, kom mora mi inn, og jeg skvatt som fan og gaula "Hælvettes noob" :p

Ho skjønte ikke "noob" men første ordet skjønte hun alt for godt.

5406844[/snapback]

For en smell :tease:

Skrevet

For noen dager siden da engelsklæreren sa vi skulle ha en muntlig framføring om sport på slutten av uken, så spurte en kamerat av meg om vi kunne ha om eSports. ;)

Skrevet

Etter mye spilling med GTA på PS2'en så skulle jeg på butikken, ut i full fart i bilen og begynnte å se etter fotgjengere å kjøre over. Fant heller ut å gå til butikken da istede. :blush: Roet ned litt med spillinga etter det hehe.

Skrevet
Etter mye spilling med GTA på PS2'en så skulle jeg på butikken, ut i full fart i bilen og begynnte å se etter fotgjengere å kjøre over. Fant heller ut å gå til butikken da istede.  :blush: Roet ned litt med spillinga etter det hehe.

5420952[/snapback]

Bra sagt dette er en kjempebra tråd!!

Skrevet

Du veit du har spilt for mye når du står i skolekantina med en haug baguetter foran deg som skal smøres, og du tenker: "Neep backup".....Og så klager du siden commander ikke sendte inn support. :hmm:

Det er seriøst! :innocent:

Skrevet

hmm, ja

var på et lite LAN for en stund siden med noen venner. vi spilte CS (den gamle versionen) jeg var terrorist på DE_nuke eller hva den nå enn heter. vi kommer oss til den døra inn til hoved bomberommet, der jeg går ut i den container saken og komme meg ut i selve rommet før jeg stikker inn den døra for her var ingen og plaffe. men der stitter alle mine 4 terrorist venner utstyrt med sg commando riflen eller hva den heter :p og skyter med ned til 4 HP og så med som jeg var i spillet gikk det utover tastaturet mitt. Det tok lang tid og plukke opp alle tastene. Og ja jeg har nytt keyboard nå :) om jeg ikke forklarte dette helt mongo skulle dette gi mening, hvis noen husker hvordan DE_nuke så ut da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...