Kimelimm 127 Report post Posted January 1, 2006 hei, jeg cheata før ble banna tenkte og cheate igjen. vet noen om noen Speedhacks.esp eller aimbot? helst til cz men går til cs og da:) takker for svar PS: de skal virke også. Share this post Link to post
Jooakim 14 Report post Posted January 1, 2006 Det er ulovlig å snakke om cheats her Uansett, du er en tard Share this post Link to post
icer 3 Report post Posted January 1, 2006 (edited) Hjelper vel ikke når du ikke "du" er server vel? Når du går inn på en sever laster du ned instillingene som er satt for serveren.. Edit: Er du ikke god nok til å spille uten får du bare avinstallere... Edited January 1, 2006 by icer Share this post Link to post
Jooakim 14 Report post Posted January 1, 2006 Hjelper vel ikke når du ikke "du" er server vel? Når du går inn på en sever laster du ned instillingene som er satt for serveren.. 5368204[/snapback] Han snakker nok om tilleggsprogrammer Share this post Link to post
icer 3 Report post Posted January 1, 2006 Vet ikke hvordan det fungerer, har ikke spilt cs på flere år nå Share this post Link to post
Kimelimm 127 Report post Posted January 1, 2006 joakim du er TARD men det jeg mener er at: er det ingen andre steder og downloade cheatene på? prøvde www.mirc-script.de men bare virus der JEG VIL HA HJELP SA JEG (damn) Share this post Link to post
Guest mafister Report post Posted January 1, 2006 (edited) Ikke cheat, du ødelegger for andre og for deg selv, kan du ikke spille som os andre, akn du bare avinnstalere Jeg vet om cheats, men gir det ikke ut uansett, og bruker det ikke selv, cheating burde det vært en lov for, og en straff, 10000 i bot elns Edited January 1, 2006 by pkmb Share this post Link to post
akristina92 138 Report post Posted January 1, 2006 Det er ulovlig å snakke om cheats her Uansett, du er en tard 5368202[/snapback] Å? Er man tilbakestående fordi man spør om "hacks" til et spill? www.google.com Bruk jukset ditt på eget ansvar. Du blir garantert bannet. Mange program inneholder også virus. Share this post Link to post
Jooakim 14 Report post Posted January 1, 2006 (edited) kimmag: Du finner nok cheats et sted på google. Og hvis du finner noe, så kan du jo komme inn på http://games.broadpark.no/ sine servere, så skal jeg banne deg fra det ene og det andre. EDit: DiskSpace10GB: Det er ikke lov å snakke om cheats til multiplayer-spill her på forumet. EDit2: Tilbakestående? :s Edited January 1, 2006 by Joakim. Share this post Link to post
Ueland 113 Report post Posted January 1, 2006 hei, jeg cheata før ble banna tenkte og cheate igjen. vet noen om noen Speedhacks.esp eller aimbot? helst til cz men går til cs og da:) takker for svar PS: de skal virke også. 5368148[/snapback] Du ble bannet for å cheate, og vil prøve å cheate mer? Vel, hjelp til det får du ikke her. Share this post Link to post