Gå til innhold

For the Alliance!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic med oved emne, alliancen... Fortell om hva DU synes er bedre/dårligere med alliancen en hordene, synes du det er noe forskjell i det hele tatt?

Hvorfor valgte du Alliance? Synes du Hordene er "the bad guys"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både en lvl 60 alliance og en lvl 60 Horde.

På serveren jeg spiller på er horde dårligere fordi: færre spillere som betyr mindre ting på AH og dårligere PVE-endgame progression. Det jeg mener med dette er at alliance guildet mitt har tatt Nefarion, mens det beste guildet på horde siden har ikke klart Ragnaros enda.

Positivt er at Horde alltid vinner BG og man tjener lettere penger der (essence of water f.eks selges for 5g på alliance siden og 10g på horde).

Skrevet

jeg valgte horde pga cinematics egentlig..

Først syntes jeg den tauren med slegga var så kul, så jeg lagde meg en tauren warrior..

ettersom jeg har spilt har jeg bare valgt horde hele tiden.. ikke minst fordi alle jeg kjenner som spiller det også er horde..

Ally er jo det samme, humans i litt forksjellige varianter. Blir for uvariert..

Skrevet

Hvorfor er det et klart flertal av alliance gankerer? og hvorfor vinner hordene normalt BG'n?

er det fordi alle kidsa velger alliance?:/

Skrevet

"Kidsa" som du så fint kaller dem velger som oftest Night Elf Hunter, hvorfor vet jeg ikke men jeg har en teori om at legolas er involvert. Dette gjelder dog slett ikke alle. Har møtt mange "kids" som er både warrior og mage. Merkelig nok har jeg ikke møtt noen Priests eller Druids som har oppført seg dårlig, selv om dette helt sikkert finnes.

Skrevet

Ser ikke på meg selv som en av "kidsa",og valget mitt av NE Hunter var vel ikke helt seriøst...

Begynte som rogue og warlock, men ble lei av begge deler og rerolla hunter sammen med 2 venner.

Skrevet
og hvorfor vinner hordene normalt BG'n?

er det fordi alle kidsa velger alliance?:/

5364471[/snapback]

Det er vel som du sier at "kidsa" velger alliance framfor horde, mens meir vokse personer som kanskje klarer å tenke litt meir i AV og legge opp en liten taktik for å slå alliance.

Eg spiller selv på alliance på Al'Akir server og vi vinner kanskje 2-3 ganger i måneden i AV hvis vi er heldige.

Skrevet
Eg spiller selv på alliance på Al'Akir server og vi vinner kanskje 2-3 ganger i måneden i AV hvis vi er heldige.

5364668[/snapback]

Nå sier ikke det oss så veldig mye da det varierer veldig hvor mange AV kamper det er i måneden pr server.

Jeg synes at Horden, Orc og Undead, sin historie generelt i Warcraft er mye kulere enn allianse rasenes. Dessuten så liker jeg ikke paladins.

Skrevet

Det jeg synes er bra ved Alliancen er at NE er der, jeg elsker alver og har alltid valgt NE på WC3. Da jeg prøvde WoW prøvde jeg meg med en druid, noe jeg likte godt (Har også hunter og rogue nå :love: ).

Men, det virker som om horden er snillere. Jeg har ikke opplevd at jeg har fått noe som helst i alliancen, mens jeg har fått flere ting med undead-dama mi.

Skrevet

5364668[/snapback]

Nå sier ikke det oss så veldig mye da det varierer veldig hvor mange AV kamper det er i måneden pr server.

Jeg synes at Horden, Orc og Undead, sin historie generelt i Warcraft er mye kulere enn allianse rasenes. Dessuten så liker jeg ikke paladins.

5366634[/snapback]

På Al'akir er det 2-3 kamper oppe om dagen. Og Pathmaker overdrev litt, alliancen vinner som regel 1 gang i kvartalet.

Har alltid likt Alliance jeg, er kanskje fra den tiden da jeg spilte Warcraft2,der jeg likte Knight's og lignende.

Spilte aldri noen av Horde lagene i Warcraft3, synst ikke dem var kule nok.

Skrevet

Jeg mener det stikk motsatte som noen her, men det er smak og behag... Da jeg startet med wow lagde jeg meg er Tauren Shaman, gik til Orgrimmar og spurte etter hjelp, men fikk ingen... Fordi de var opptatt med seg selv, og dreit i alle andre...

Jeg startet så en på Alliance, fikk hjelp med en gang, hvorfor vet jeg ikke, men det er derfor jeg fortsatte på Alliance...

Men! De som spiller horde, synes selvfølgelig at de er best, for det er der de spiller, og de som spiller Alliance synes selvfølgelig de er best, fordi det er der de spiller, sånn kommer det alltid til å være...

Det at hordene alltid vinner BG, er fordi de har en taktikk, noe som de fleste "fjortis" Alliance folka driter i...

Skrevet

på ragnaros blir vi alliance eid i AV, vinner sjeldent.. men i AB ligger det så si likt, men kameraten min sitt guild vinner sikkert 9 av 10 kamper =P å de er ikke engang det beste pvp guildet på servern

Skrevet
på ragnaros blir vi alliance eid i AV, vinner sjeldent.. men i AB ligger det så si likt, men kameraten min sitt guild vinner sikkert 9 av 10 kamper =P å de er ikke engang det beste pvp guildet på servern

5366847[/snapback]

I ab/wsg på Ragnaros er det guildet "Godlike" som tar oss hele tiden, har enda ikke opplevd å slå dem. Det har blitt bedre nå, nå får vi faktisk mer enn 5 HK og mer enn 50 ressurser når vi spiller mot dem.

Det som er så utrolig er at stortsett resten av alliance suger i pvp, horde vinner så og si alle kamper om det ikke er mot Godlike.

Anyways; jeg begynte først ut med alliance, men fant Horde mer...attraktivt? Har nå to lvl 60 hordechars og begynner å bli lei, det kan ha noe med at alle skal drive med PvP hele jævla veien (vet det er en PvP server) så vi er bare på boss nr 2 i bwl, mens alliance har tatt Nefarian ("Nefarious" er guildet som tok han). Så jeg rerolla nå en night elf rogue (har allerede en lvl 60 UD rogue, men rogue med MC/bwl guild > rogue uten).

Skrevet (endret)

Har selv spilt omtrent bare Horde og i starten følte jeg veldig ofte at alliance stortsett var unger og nightelfs, men etterhvert som jeg har fått mer og mer erfaring har jeg insett at Horde har samme den andelen av unger og UD rogues.

Når det gjelder Horde vs ALliance, vil jeg tro at Alliance har en fordel ihvertfall i PvE. PvP vil jeg si det er ganske likt Shamans gjør mer skade, men Paladins er det nesten bare å glemme at man kan drepe i BG zergene.

Men i PvE har alliance to ganske store fordeler slik jeg ser det. Nummer 1 er Fear Ward (Dwarf Priest Racial). Antagligvis den største grunnen til det er så mange flere Alliance guilder som har tatt Nefarian iforhold til Horde. Liste

Den andre fordelen er Paladins blessing of Salvation. 20 % mindre aggro er nok noe de fleste dmgdealere villle satt pris på, heldigvis får Horde noe av det samme snart. Synd at det tok 1 år før vi fikk det.

Endret av 1337Antikatt
Skrevet

Jeg spilte alliance i alle betaene, men ble lei av alle fjortissene, og hørte at horde var bedre, virket egentlig ikke sånn med det første, siden barrens chatten er et mareritt, men etthvert begynte jeg å like horde mer og mer, og har nesten bare spilt horde i retail. Liker også historien til horde bedre=)

Skrevet

Jeg driter i historien til både allance og horde og spiller kun for å ha det morro. Min gnom warlock er ganske kul, men min undead warlock er kulere enda ha bare er lvl 6. Undead ha mye kulere casting animasjoner som gjør det mye morsomere å spille.

Jeg har min main som alliance bare fordi alle vene mine er alliance men hvis jeg skulle ha valg ut i fra min nåværende erfaring ville jeg ha vert horde. Og dessuten er jeg nesten tøffere en han asgeir.

Skrevet

Hordene har vel en fordel i AV pga shamans som er ranged og har totems som grounding, men Alliance skal egentlig ha en fordel i AB pga Paladins!! siden de overlever forever når de skal holde minene. var i allefall de en kamerat av meg som spiller paladin sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...