Gå til innhold

Hva synes dere om den nye kommune sida vår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den?

http://www.naroy.kommune.no/

5363794[/snapback]

 

Jeg syns det var ganske rotete, men søk og logg in på høyre side. Også da hovedmenye for seg, kontakt oss for seg, og eksterne linker for seg, de to siste kunne ha gått under i menyen, og lagd egne sider dedikert til dem.

 

Er ikke det bilde oppe til høyre av litt dårlig kvalitet?

Lenke til kommentar
Hahaha, LOL.

 

Kommunen utvider service-tilbudet

 

Publisert: 30.12.2005

Syns du det har vært vanskelig å finne informasjon på kommunens nettsider? Fortvil ikke, om kort tid utvides servicen på naroy.kommune.no betraktelig.

 

Les mer

5363863[/snapback]

 

hehehehe, jeg bare så på designet jeg vøtt ^^

 

Godt nyttår allesammen :D

Lenke til kommentar
Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den?

For å si det sånn, hvis Norge hadde hatt en lov som sier at offentlige websider skal være tilgjengelig for funksjonshemmede/blinde/etc- (slik mange land nå har), ville vi sannsynligvis blitt nødt til å innføre dødsstraff for å finne en passende straff til den djevelen som har klart å produsere en SÅ TIL DE GRADER søppelkode :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Nærøy kommune har fått seg du internett side. Hva synes dere om den?

For å si det sånn, hvis Norge hadde hatt en lov som sier at offentlige websider skal være tilgjengelig for funksjonshemmede/blinde/etc- (slik mange land nå har), ville vi sannsynligvis blitt nødt til å innføre dødsstraff for å finne en passende straff til den djevelen som har klart å produsere en SÅ TIL DE GRADER søppelkode :)

5391738[/snapback]

 

En LOV finst vel ikke, men det finnest reglement for hvordan offentlige sider skal se ut i Norge, ref. http://www.norge.no/kvalitet/kvalitet2005/

 

Listen er lang og siden kommunen er offentlig synst jeg at den bør oppfylle alle kravene som er nevnt på denne siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dere som har peiling: Hva ville dere anslå at en slik webside burde koste å utvikle, altså www.naroy.kommune.no?

 

Jeg leste hva denne hadde kostet, og syntes prislappen hørtes ganske vill ut, særlig siden vi snakker om en av de mest økonomisk skakkjørte kommunene i landet. Må sjekke hva beløpet var, men tror det var 400k eller 300k totalt. Opererer man virkelig med slike priser for en såpass enkel (og udelikat) webside som det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...