Gå til innhold

Egenrådig volumkontroll i oppgavelinjen XP


joTAN

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvorfor Volumkontrollen på oppgavelinjen stiller seg inn på vilkårlige verdier på "demp mikrofon" eller "demp alle" -volumkontroll eller at glidebryterene stiller seg inn på et lavere volum, uten min innblanding?

Noen mulighet for å "fryse" instillinger?

 

joTAN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg hvorfor Volumkontrollen på oppgavelinjen stiller seg inn på vilkårlige verdier på "demp mikrofon" eller "demp alle" -volumkontroll eller at glidebryterene stiller seg inn på et lavere volum, uten min innblanding?

Noen mulighet for å "fryse" instillinger?

 

joTAN

5363744[/snapback]

 

 

Jeg vet i alle fall at Skype pleier å stille litt på lyden selv, menn om du bruker dette er jo en helt annen sak.

 

Sikker på at du ikke stiller det inn i andre programmer/steder? f.eks hvis jeg bruker volumkontrollen på tastaturet mitt så går det utover "windows" volumet

Lenke til kommentar
Har Skype ja, så det kan være "synderen"... eller en av dem.  Da skjønner jeg straks mer!  Finnes det noen mulighet for å "fryse" verdiene en vil ha på volumkontrollen?

 

joTAN

5363862[/snapback]

 

Du kan i alle fall stille inn Skype slik at det ikke endrer automatisk på volumet, eller ikke la det kjøre sammen med oppstart.

 

Det har jeg gjort og funker fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...