Articfare Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Kunne noen hjelpe meg med å finne den spillbare (ikke trailer) demoen til GHost Recon 3? Søkte etter den på google, men fant f.eks dette. Er også ute etter demoen til eneren.
ttt Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Er du sikker på at det har komt ut ein demo av Ghost Recon 3 da? Eg kan ikkje huske å ha lest noko om at det har kome ein demo. Forstår eg den sida du linker til rett, skal det kome ein demo i 2006.
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Det har ikke kommet noen demo som vanlige folk kan spille. Det har sikkert kommet en demo eller BETA som anmeldere kan spille (som skal brukes til sniktitter, etc.), men ingen som vi kan laste ned. Vet ikke hva den siden der skriver (er ikke akkurat stødig på Tysk), men det har visst noe med at det har kommet en demo til spilelt som kommer våren 2006, nemlig Ghost Recon Advanced Warfighter. Enten er dette rent sprøyt, eller så er det som jeg sa over, en demo som noen anmeldere har fått prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå