Thomassg 0 Report post Posted December 30, 2005 (edited) Hva er dette? Hoved kort navnet er: MSI K8N SLI Platinum Håper jeg får svar! (Den ukjente dingsen er den med rød ring rundt!) Edited December 30, 2005 by gutt91 Quote Share this post Link to post
Jarmo 10053 Report post Posted December 30, 2005 Inn/ut for optisk lyd... Quote Share this post Link to post
Hårek 2016 Report post Posted December 30, 2005 Optisk lyd, kalt S/PDIF. http://en.wikipedia.org/wiki/Spdif Quote Share this post Link to post
Thomassg 0 Report post Posted December 30, 2005 (edited) Ok kult! På en Sony kjøkkenradio er det en Output Optisk Audio sak til Mini-Disc jeg bruker ofte! Kan jeg gjøre det samme med hovedkortet(Brenne musikk på Mini-Disc)? Edited December 30, 2005 by gutt91 Quote Share this post Link to post
Geita 0 Report post Posted December 30, 2005 Ok kult! På en Sony kjøkkenradio er det en Output Optisk Audio sak til Mini-Disc jeg bruker ofte! Kan jeg gjøre det samme med hovedkortet(Brenne musikk på Mini-Disc)?5357114[/snapback] Ja Quote Share this post Link to post
Thomassg 0 Report post Posted December 30, 2005 Trenger man evt. drivere eller software får å få det til? Quote Share this post Link to post
Geita 0 Report post Posted December 30, 2005 Trenger man evt. drivere eller software får å få det til?5357132[/snapback] Man trenger kun lyd-drivere til hovedkortet, og musikk til å spille Plugg i spilleren, og hukk av for optisk/digital lyd ut i kontrollpanelet. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-XHLacM Report post Posted December 30, 2005 Ja, det stemmer det. Har det samme på mitt hovedkort. Jeg kobla den til minidisken min og brant musikk på den måten. Men det var før jeg fikk MP3 spiller. Quote Share this post Link to post