Jump to content
Sign in to follow this  
knutby

Bestilling av Gothic 2 gold edition.

Recommended Posts

Hei, jeg blir snart gal av å lete etter dette spillet. Har kikket på de fleste netshopper og har kun funnet noen som har det, men de skal ha flere titalls dollar i frakt.

Noen som vet om en norsk butikk som har dette spillet? eller en butikk fra utlandet som man kan stole på og som samtidig leverer til norge til normal pris?

Hei, jeg blir snart gal av å lete etter dette spillet. Har kikket på de fleste netshopper og har kun funnet noen som har det, men de skal ha flere titalls dollar i frakt.

Noen som vet om en norsk butikk som har dette spillet? eller en butikk fra utlandet som man kan stole på og som samtidig leverer til norge til normal pris?

5355665[/snapback]

Bestilte frå EBGames.com, synest ikkje det var so dyrt, sjølv om frakta utgjorde ein del meir enn sjølve spelet. Totalt kom det på om lag 350 kroner, og det synest eg det er verdt. Sidan spelet utan frakt er godt under 200 kroner, reknar eg med at eg slepp toll-tull.

Kay

Hvis du har mulighet for det så kunne du jo ha spurt i en EB Games butikk her i norge om de har muligheten til å bestille det spillet for deg. Jeg har selv tenkt å gjøre det, siden jeg vil ha det spillet og Gothic 1. Jeg vet ikke om det er mulig, men man taper jo ikke noe på å prøve.

Ja ikke dumt det, kan jo hende at det skjer. Jeg kommer nok ikke til å få spurt før litt inn i neste år på grunn av jobben. Men skal absolutt gjøre det. Jeg har likt de spillene så mye at jeg bare må ha originalene.